Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Ρούλα Κορομηλά: «Είδατε πουθενά κρεβατώματα, χουφτώματα ή άλλα σεξουαλικά;»

«Δεν προσβάλλαμε την αισθητική κανενός, μην ακούτε κανέναν» φώναζε το πρωί της Κυριακής (30/01) η Ρούλα Κορομηλά από την ραδιοφωνική της εκπομπή. Για μια ακόμη φορά.

Όχι πως «τα έχωσε» κανονικά προς πάσα κατεύθυνση… Οοοοχι πως απευθύνθηκε προς την κυρία Διαμαντάκου και όποιον άλλο κατηγορούσε το Big Brother…

Μα κι αυτό το Big Brother… και τι δεν γράφτηκε… και τι δεν ακούστηκε… Η Ρούλα τα είπε ξεκάθαρα:

«Δεν με ενδιαφέρει για ποιο λόγο μπήκαν οι παίκτες μέσα στο παιχνίδι. Μπορεί να ήταν λόγω οικονομικών προβλημάτων, λόγω δημοσιότητας, λόγω πολλών. Εμένα αυτό δεν με αφορά. Με αφορά ότι ούτε σεξουαλικές σκηνές είδαμε, ούτε χουφτώματα, ούτε κρεβατώματα, ούτε τίποτα. Δεν προσβάλλαμε την αισθητική κανενός και πιστέψτε με εάν υπήρχε κάτι που θα με προσέβαλε και θα προσέβαλε την αισθητική μου, το ήθος μου, την οικογένειά μου ή οποιονδήποτε άλλο, θα ήμουν η πρώτη που θα αποχωρούσα από το παιχνίδι».  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: