Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Απαγωγέας: Δώσε τα λεφτά να τελειώνουμε- Μητέρα 26χρονου: Είμαι σίγουρη πως τον έχετε σκοτώσει


Πολλά επεισόδια φαίνεται πως θα έχει ακόμα το θρίλερ με την  απαγωγή και εξαφάνιση του 26χρονου Μάριου Παπαγεωργίου, αφού τα νέα στοιχεία που έρχονται το φως περιπλέκουν ακόμα περισσότερο την υπόθεση.
Μία συνομιλία της μητέρας του θύματος με τους απαγωγείς που φέρνει στο φως tovima.gr δείχνει τις δραματικές στιγμές που έζησε η άτυχη γυναίκα.


«- Αν δώσεις τα λεφτά, θα το έχεις το παιδί σου αύριο στην αγκαλιά σου. Σου μιλάω έντιμα. Εντάξει; αύριο το πρωί θα είναι σπίτι. Στις δέκα η ώρα το πολύ...

- Ακούστε, κύριε, είμαι μάνα, θερμή παράκληση, σας παρακαλώ πολύ! εγώ νομίζω ότι το έχετε σκοτώσει το παιδί μου...

- Οχι, όχι. Σε διαβεβαιώ ότι δεν είναι σκοτωμένο το παιδί...

- Τα λεφτά μου θα τα κάψω, δεν τα θέλω, τα καίω. Πού ξέρω εγώ αν δεν είστε δολοφόνοι και μου έχετε σκοτώσει το παιδί μου;

- Οχι! Στο ορκιζόμαστε αυτό...»

Αυτό είναι το απόσπασμα από την τελευταία συνομιλία που είχε στις 17Αυγούστου 2012 ένας από τους απαγωγείς του 26χρονου με την μητέρα του, η οποία εκλιπαρεί να μιλήσει με το γιο της για να βεβαιωθεί ότι είναι ζωντανός.

Ο εγκέφαλος της απαγωγής δήλωνε αρχηγός κλιμακίου της CIA στην Ελλάδα - ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: