Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Κ. Καινούργιου: Μιλάει για τον σύντροφό της και τα όνειρά της για οικογένεια!

Full ερωτευμένη δηλώνει για μία ακόμη φορά η Κατερίνα Καινούργιου. Η παρουσιάστρια νιώθει σίγουρη για την σχέση της με τον Βασίλη Σταθοκωστόπουλο και εξηγεί γιατί μίλησε τόσο γρήγορα για αυτό! 


Μιλώντας στο περιοδικό People και στον Mαρίνο Βυθούλκα αποκαλύπτει τι είναι αυτό που θαυμάζει σε εκείνον και την έκανε να δεθεί τόσο γρήγορα μαζί του. Ακόμα, εξομολογείται πως το όνειρό της είναι να κάνει μια ευτυχισμένη οικογένεια.

“Δένομαι πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα, είμαι πολύ δοτική”, παραδέχεται η Κατερίνα ενώ εξηγεί πως αυτό που θαυμάζει στον σύντροφό της είναι η καλοσύνη στην ψυχή, η ευαισθησία, η εξυπνάδα και η όμορφη συμπεριφορά. Άλλωστε για να κάνει δεσμό με έναν άντρα πρέπει να τον θεωρεί το άλλο της μισό...

Για τη γρήγορη δημοσιοποίηση της σχέσης της

Σε μια περίοδο που ήμουν καλά, ήθελα να σταματήσει η παραφιλολογία για διάφορα θέματα και είπα πως είμαι ερωτευμένη. Δεν κρύβομαι. Κυκλοφορώ δημόσια με τον άνθρωπό μου, αλλά δεν θα πω τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.

Για το αν νιώθει όμως έτοιμη να κάνει το επόμενο βήμα και να αποκτήσει οικογένεια
Τώρα τελευταία και όσο μεγαλώνω και πλησιάζω τα 30, θέλω να κάνω ένα παιδί. Αρκεί να είμαι έτοιμη. Αυτή τη στιγμή δεν είμαι έτοιμη. Θέλω να είμαι σίγουρη πάνω από όλα για τον εαυτό μου, τη σχέση μου και να ξέρω πως είμαι σε φάση να δώσω τα πάντα στο παιδί.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: