Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Παιχνιδοπόλεμος 150 εκατ. ευρώ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Δήμητρα Σκούφου
Παιχνίδια αξίας περίπου 150 εκατ. ευρώ προσδοκούν να έχει φέτος ο σάκος του Αϊ-Βασίλη που θα φτάσει στην Ελλάδα, έμποροι και μικρά παιδιά.
Φωτογραφία
Φθηνά ή ακριβά, παραδοσιακά ή υψηλής τεχνολογίας, τα παιχνίδια έχουν και φέτος την τιμητική τους παρά την κρίση στην αγορά- και οι επιχειρηματίες είναι έτοιμοι να υποδεχθούν τους μικρούς καταναλωτές. Σε ολόκληρη την Ευρώπη 80 εκατ. παιδιά κάτω των 14 ετών έχουν τις ίδιες προσδοκίες, όπως άλλωστε και οι περίπου 2.000 επιχειρήσεις που ασχολούνται με την κατασκευή παιχνιδιών στην Ε.Ε.
Η αγορά των παιχνιδιών δείχνει να είναι από τις πλέον ανθεκτικές στην οικονομική κρίση. Ακόμα και οι πλέον απαισιόδοξοι δεν περιμένουν η πτώση να ξεπεράσει το 5% σε σχέση με πέρσι. Υπολογίζεται ότι το 45%- 50% του συνολικού τζίρου της αγοράς παιχνιδιών γίνεται στο διάστημα από 15 έως 31 Δεκεμβρίου.
Και από το Ίντερνετ
Και στον φετινό παιχνιδοπόλεμο, όπως όλα δείχνουν, η μάχη γίνεται ανάμεσα στις αλυσίδες καταστημάτων παιχνιδιών και στα σούπερ μάρκετ που έχουν μπει το τελευταίο διάστημα δυναμικά στη συγκεκριμένη αγορά δημιουργώντας στα καταστήματά τους μεγάλα τμήματα παιχνιδιών που φιλοξενούν όλα τα παιχνίδια που επιτάσσει κάθε χρόνο η μόδα των παιδιών. Φέτος αρκετοί είναι και οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τις αγορές τους, καθώς σε ορισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα υπάρχουν ακόμα και προσφορές.
Οι αλυσίδες καταστημάτων παιχνιδιών κατέχουν μερίδιο της τάξης του 30%, το οποίο χρόνο με τον χρόνο αυξάνεται. Από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ πωλούνται 3 στα 10 παιχνίδια στο διάστημα των γιορτών, ενώ τα μικρά καταστήματα λιανικής που είναι διάσπαρτα σε όλη την Ελλάδα κατέχουν το υπόλοιπο 30%. Δηλαδή φέτος, περίπου 40 εκατ. ευρώ θα μπουν στα ταμεία των σούπερ μάρκετ από τις πωλήσεις παιχνιδιών, ενώ το υπόλοιπο ποσό των περίπου 110 εκατ. θα μοιραστούν πολυκαταστήματα παιχνιδιών και μικρά παιχνιδάδικα.
Προσφορές και εκπτώσεις
Ήδη οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν περιλάβει στους εορταστικούς τους καταλόγους προσφορές σε παιχνίδια και μάλιστα ιδιαίτερα δημοφιλή για τους μικρούς καταναλωτές, ενώ οι αλυσίδες παιχνιδάδικων έχουν ήδη προχωρήσει σε εκπτώσεις ακόμα και 20%, αλλά και προσφορές με άτοκες δόσεις. Επιπλέον χαρακτηριστικό της αγοράς είναι το γεγονός ότι πλέον οι μεγάλες αλυσίδες παιχνιδιών (Jumbo, Μουστάκας, Ζαχαρίας, Κούκου, ΕLC, Ρlan Τoys κ.λπ.) βασίζουν ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεών τους- που ξεπερνά το 20%- σε ιδιωτικές εισαγωγές που πραγματοποιούν, με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές παιχνίδια σε χαμηλότερες τιμές. Από τα παιχνίδια που πωλούνται κάθε χρόνο στα καταστήματα, οι μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες εισαγωγής και εμπορίας μοιράζονται το 90% της συνολικής αγοράς. Τα παιχνίδια εισαγωγής καλύπτουν στην ελληνική αγορά ποσοστό της τάξης του 75% σε ό,τι αφορά τα παραδοσιακά παιχνίδια.(tanea.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: