Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Ενα κλικ μια ιστορία

Το 1990 συμμετείχα στο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης ως στιχουργός του τραγουδιού «Το τρένο της ζωής» που ερμήνευσε ο δημιουργός και τραγουδιστής του καλού συγκροτήματος της εποχής Ριφιφί Λεωνίδας Παφιλιάρης. Σε αυτό το φεστιβάλ έπαιρναν μέρος και ο Γιώργος Θεοφάνους με την Ευρυδίκη -τότε πρωτόβγαλτοι και οι δύο- με το κομμάτι «Ψηλά τα χέρια», που δεν είχε ιδιαίτερη τύχη...

Αυτό που θυμάμαι από την εν λόγω μουσική εκδήλωση είναι το σουξέ που είχε ο Θεοφάνους ως ενορχηστρωτής. Ναι, σωστά διαβάσατε, όχι ως συνθέτης αλλά ως ενορχηστρωτής. Κι αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το τραγούδι της Ευρυδίκης το είχε ενορχηστρώσει εκείνος -φυσικά είχε γράψει και τη μουσική του-, ενώ τα τραγούδια των άλλων διαγωνιζομένων είχαν δοθεί σε τρίτους, επαγγελματίες ενορχηστρωτές, όπως είναι ο Κώστας Κλάβας, ο Γιώργος Νιάρχος, ο Τζικ Νακασιάν, ο Γιώργος Θεοδοσιάδης, ο Στέλιος Λαζάρου κ.ά.

Ο Γιώργος Θεοφάνους διηύθυνε βεβαίως και την ορχήστρα που έπαιζε το κομμάτι τους, κάτι που με είχε εντυπωσιάσει πολύ. Για τον απλούστατο λόγο ότι το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ήταν πάντα ένα «κάστρο» παλιών και καταξιωμένων ενορχηστρωτών και δεν μπορούσα να εξηγήσω πώς ο Θεοφάνους είχε καταφέρει να το... εκπορθήσει και να αναλάβει ενορχηστρωτής του δικού του τραγουδιού. Τελικά πήρα την εξήγηση... Ηταν αυτός που κέρδισε το βραβείο καλύτερης ενορχήστρωσης παίρνοντας παράλληλα και 200.000 δραχμές που συνόδευαν το βραβείο. Οι παλιές καραβάνες είχαν... συνωμοτήσει υπέρ του νέου φιντανιού για να υποστηρίξουν ένα καινούργιο ταλέντο (αλλά όπως έλεγαν οι κακές γλώσσες, και για να μην πάρει το βραβείο κάποιος από όλους τους μεγάλους και παρεξηγηθούν οι υπόλοιποι).

Το θέμα είναι ότι από τότε ο Θεοφάνους πήρε τα πάνω του! Οχι με ευκολία... Την επόμενη χρονιά τον ξαναείδα στη θρυλική «Αθηναία» επί της Πανεπιστημίου να είναι στην ορχήστρα που έπαιζε για τον Μανώλη Λιδάκη και την Κωνσταντίνα. Ενα πολύ ωραίο πρόγραμμα που άφησε εποχή. Τότε συζητούσαμε να συνεργαστούμε και γι’ αυτό ο Γιώργος είχε έρθει και στο σπίτι μου για να του δώσω στίχους. Ηταν όμως δοσμένος ψυχή τε και σώματι στην Ευρυδίκη που ετοίμαζε τον πρώτο της δίσκο με τη Minos και αυτό που έψαχνε δεν μου ταίριαζε. Ωστόσο, συνεργάστηκα με την Ευρυδίκη την επόμενη χρονιά σε άλλον τομέα. Την έχρισα... παρουσιάστρια μιας χριστουγεννιάτικης καλλιτεχνικής εκδήλωσης που διοργάνωσα με τον δήμο Πειραιά και το ραδιοφωνικό κανάλι του, στην οποία εμφανίστηκαν ο Σάκης Ρουβάς, στα πρώτα του βήματα και ο Πέτρος Γαϊτάνος, που επίσης ήταν στην αρχή της καριέρας του. Γι’ αυτό όμως θα σας μιλήσω την ερχόμενη εβδομάδα...
ΥΓ.: Ο Γιώργος Θεοφάνους με τον συνθέτη Γιάννη Καραλή και την Πωλίνα. Και οι τρεις φοράνε μαύρα γυαλιά, πιο πολύ για πλάκα και λιγότερο... μην τους ενοχλήσει ο ήλιος!
ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ   www.espressonews.gr                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια: