Συνεχίζοντας τις επιτυχημένες Ειδικές Εκδόσεις του Επιστημονικό Μάρκετινγκ, για το α` εξάμηνο του 2010 … ανοίγει φτερά και δημιουργεί ένα πανόραμα για τις αεροπορικές εταιρείες και ο,τι σχετίζεται με τις ανάγκες, δυνατότητες, ευκολίες αλλά και την ευχαρίστηση που συνδέεται με ένα αεροπορικό ταξίδι είτε πρόκειται για επαγγελματικούς λόγους είτε για μια οικογενειακή ή ατομική απόδραση. Η ομάδα του Επιστημονικό Μάρκετινγκ, πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή και τεκμηριωμένη ενημέρωση των αναγνωστών της , ετοιμάζει για το τεύχος Φεβρουαρίου 2010 μια ειδική έκδοση, αφιερωμένη στην αεροπορική αγορά με τον τίτλο: Αερομεταφορές: Business & Pleasure!
Μέσα από τη συγκεκριμένη έκδοση θα αναπτυχθούν τομείς όπως:
• Το πανόραμα – οδηγός των αεροπορικών εταιρειών. Ο ανταγωνισμός και οι επιπτώσεις της διεθνούς οικονομικής συγκυρίας στον αεροπορικό κλάδο.
• Η αναπτυξιακή δυναμική που καταγράφουν οι αεροπορικές εταιρείες.
• Η ανάπτυξη περιφερειακών αεροδρομίων.
• Η απελευθέρωση υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης.
• Οι σύγχρονοι τρόποι επικοινωνίας μέσω του διαδικτύου.
• Τα προνόμια της business class και τα προγράμματα Miles & Bonus, τα οποία αφορούν κάθε επιχειρηματία που ταξιδεύει συχνά.
• Διαμονή και διασκέδαση κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού.
• Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - πρόσβασης στο Ελ. Βενιζέλος – Ενοικιάσεις συμβατικών και πολυτελών Αυτοκινήτων (Rend a Car).
• Είδη ταξιδίου και πολυτελών αξεσουάρ.
• Ανεφοδιασμός αεροσκαφών – φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα.
• Προγράμματα και δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αεροπορικών εταιρειών.
Την φροντίδα της δημοσιογραφικής παραγωγής έχει η συνεργάτιδα του ΕΜ, Χριστίνα Μορφογένη και την επιμέλεια της Ειδικής Έκδοσης ο Αρχισυντάκτης του ΕΜ, Λάμπρος Ρόδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου