Το 13% των χρηστών με ιδιωτική πρόσβαση στο διαδίκτυο θα δέχονταν να πληρώσουν για online πληροφορία. Το 8% θα αποδέχονταν ένα τέλος για περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις και το 5% θα Μπλήρωνε για να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο που θα περιείχε διαφήμιση. Εντούτοις η πλειοψηφία των χρηστών επιθυμούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Internet χωρίς να πληρώνει κανένα τέλος, όπως έκαναν πάντα. Αυτά είναι τα ευρήματα από μια διεθνή έρευνα για τη χρήση του Internet, που διεξήχθη από την GfK Custom Research και την GfK Association για λογαριασμό της Wall Street Journal σε 17 ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ. Στην έρευνα οι χρήστες του Internet ρωτήθηκαν, μεταξύ άλλων πραγμάτων, πόσο πρόθυμοι θα ήταν να πληρώσουν για περιεχόμενο -ιδιαίτερα για websites που επικεντρώνονται σε νέα, ψυχαγωγία και γενική γνώση όπως η Wikipedia. Το 80% των ερωτηθέντων θέλουν να συνεχίσουν να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο περιεχόμενο του διαδικτύου: ένα τρίτο των ερωτηθέντων έχουν την άποψη ότι το διαδίκτυο θα πρέπει να είναι ελεύθερο από διαφημίσεις και χρεώσεις. Το 46% θέλουν ελεύθερη πρόσβαση στο περιεχόμενο, αλλά είναι πρόθυμοι να συμβιβαστούν με την ύπαρξη διαφήμισης. Συγκεκριμένα, περισσότεροι από το 50% των Ελλήνων, Βέλγων, Σουηδών και Αμερικανών ψήφισαν για ελεύθερο περιεχόμενο μεν, συνδυασμένο όμως με διαφήμιση.
Το ποσοστό εκείνων που είναι έτοιμοι να πληρώσουν κάποιο τέλος ανέρχεται στο 13% για όλες τις χώρες. Εντούτοις, κάποιες χώρες έχουν πιο θετική στάση έναντι της καταβολής τέλους για το ψηφιακό περιεχόμενο και συγκεκριμένα 23% των Σουηδών, σχεδόν 20% των Γερμανών και των Βρετανών και 17% των Αμερικανών δεν θα είχαν αντίρρηση να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο επί πληρωμεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου