Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Καθρέφτης, φλας και σερφάρισμα στο Ίντερνετ

Το αφεντικό της Formula 1 Μπέρνι Έκλεστον εκδήλωσε ενδιαφέρον για τη Saabτη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία που κινδυνεύει να κλείσει από την ιδιοκτήτριά της  General Μotors- και λόγω της καταλληλότητάς της για δοκιμές της νέας τεχνολογίας
Μια νέα γενιά μοντέλων αυτοκινήτων με λειτουργίες Ίντερνετ στο ταμπλό τους θα επιτρέπει το σερφάρισμα στο Διαδίκτυο, την αποστολή e-mail, τη χρήση του Skype και ιστοσελίδων με οδικούς χάρτες στους οδηγούς τους.

Δύο από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες θα παρουσιάσουν μοντέλα με την τεχνολογία αυτή μέσα στους επόμενους 18 μήνες. Η Αudi και η Ford σκοπεύουν να κυκλοφορήσουν διαφορετικές εκδοχές αυτής της νέας τεχνολογίας, ενώ και άλλοι κατασκευαστές ετοιμάζονται- κάποιοι ισχυρίζονται πως οι καινούργιες δυνατότητες θα μετατρέψουν τα οχήματα που χρησιμοποιούμε για να πάμε από το ένα μέρος στο άλλο, σε κινητά γραφεία που θα προσφέρουν όλες τις ανέσεις της ψηφιακής εποχής.

Όπως εξηγεί ο Τζον Σνάιντερ, επικεφαλής μηχανικός της Ford, «δίνουμε στους ιδιοκτήτες πολλές επιλογές συνδεσιμότητας και τους αφήνουμε να επιλέξουν τι τους βολεύει περισσότερο. Οι πελάτες μας θα μπορούν να παρκάρουν το αυτοκίνητό τους και να χρησιμοποιούν προγράμματα πλοήγησης ή να συνδέονται με ένα λάπτοπ που θα βρίσκεται στο πίσω κάθισμα». Η εταιρεία θα κυκλοφορήσει το πρώτο της αυτοκίνητο (μοντέλο Focus) με Ίντερνετ το 2011 και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ένα αμάξι μαζικής παραγωγής θα διαθέτει σύνδεση με το Διαδίκτυο.

Βluetooth ή Dongle. Η κονσόλα θα παρέχει πρόσβαση στο Ίντερνετ καθώς θα είναι εφοδιασμένη με πρόγραμμα πλοήγησης, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Μicrosoft, καθώς και με οθόνη αφής LCD 20 εκατοστών. Το σύστημα πλοήγησης λειτουργεί λαμβάνοντας σήμα είτε από το 3G κινητό του οδηγού μέσω Βluetooth ή από ένα κινητό μόντεμ ήδη τοποθετημένο στο αυτοκίνητο- το λεγόμενο dongle. Από τη στιγμή που θα συνδεθεί, μετατρέπει το αυτοκίνητο σε σημείο ασύρματης σύνδεσης. Όσο το αμάξι παραμένει ακίνητο, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει την οθόνη αφής ή να συνδέσει πληκτρολόγιο προκειμένου να σερφάρει στο Ίντερνετ και να στείλει email. Όταν το αυτοκίνητο κινείται, το σύστημα διαδικτυακής πλοήγησης κλείνει για λόγους ασφαλείας, αλλά εάν το dongle είναι συνδεδεμένο οι άλλοι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τα λάπτοπ τους, αν και σε πολύ χαμηλότερη ταχύτητα απ΄ ό,τι στο σπίτι.

Η σύνδεση των οχημάτων με το Ίντερνετ γίνεται ο νέος «καυτός» τομέας έρευνας των αυτοκινητοβιομηχανιών. Έχει μάλιστα τραβήξει το ενδιαφέρον του Μπέρνι Έκλεστον, του ισχυρού άνδρα της Formula 1. Το ενδιαφέρον του για τη Saabτη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία που κινδυνεύει να κλείσει από την ιδιοκτήτριά της General Μotors- εκδηλώνεται εν μέρει και λόγω της καταλληλότητάς της για δοκιμές της νέας τεχνολογίας.

Με την Google. Η Αudi θα κυκλοφορήσει πρώτη αυτοκίνητο με Ίντερνετ, καθώς σκοπεύει ήδη στην παρουσίαση του Α8 με τη νέα εκδοχή, το καλοκαίρι, σε συνεργασία με την Google. Γι΄ αυτό και θα προσφέρεται στους ιδιοκτήτες πρόσβαση σε οδικούς χάρτες υψηλής ευκρίνειας αλλά και σε τρισδιάστατες εικόνες από το Google Εarth, προκειμένου να βρουν ξενοδοχεία, εστιατόρια ή μουσεία. Το Α8, με τιμή που θα ξεκινά από τα 62.000 ευρώ, θα είναι εφοδιασμένο με οθόνη αφής 20 εκατοστών. Ο οδηγός θα μπορεί να γράφει με τα ακροδάχτυλά του έναν αριθμό στην οθόνη και το κομπιούτερ του αυτοκινήτου θα το καλεί αυτόματα. Επίσης, θα λέει φωναχτά μια διεύθυνση και το κομπιούτερ θα του τη δείχνει στον χάρτη.

SΟS για τον περισπασμό των οδηγών

Η νέα τεχνολογία δημιουργεί μεγάλους φόβους σε όσους θεωρούν ότι θα αποτελεί άλλον έναν περισπασμό για τον οδηγό που θα προκαλέσει ατυχήματα. Και επικαλούνται έρευνες τόσο στις ΗΠΑ όσο και στη Βρετανία που δείχνουν ότι μεγάλο ποσοστό οδικών ατυχημάτων οφείλεται στο ότι οι οδηγοί μιλούσαν στο τηλέφωνο ή άλλαζαν σταθμούς στο ραδιόφωνο. Τώρα που οι λειτουργίες και οι διαδικασίες είναι πιο περίπλοκες, φοβούνται την αύξηση των ατυχημάτων.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων υποστηρίζουν ότι τα συστήματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να διευκολύνουν την οδήγηση και να την κάνουν πιο ασφαλή και δεν πρόκειται να υποχωρήσουν στα σχέδιά τους να κάνουν την καμπίνα των αμαξιών ακόμα πιο περίπλοκη. Η Αudi έχει περιλάβει μια προειδοποίηση η οποία εμφανίζεται στην οθόνη μόλις ο οδηγός βάλει μπροστά το αυτοκίνητο: «Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε τις διαδικτυακές υπηρεσίες μόνο όταν οι συνθήκες σας επιτρέπουν να το κάνετε με ασφάλεια». «Η διαρκής σύνδεση στο Ίντερνετ γίνεται κομμάτι της καθημερινότητας των πελατών μας», λέει ο πρόεδρος της Ford στην Αμερική Μαρκ Φιλντς. «Αυτό θέλει η γενιά του iΡhone. Οι προσδοκίες του μέσου οδηγού έχουν αυξηθεί σημαντικά. Την ώρα που οδηγεί κάποιος την οικογένειά του στο σπίτι συγγενών, η σύζυγος μπορεί να ολοκληρώνει τις διαδικτυακές αγορές της και τα παιδιά να κάνουν chat με τους φίλους τους μέσω του Facebook».

Δεν υπάρχουν σχόλια: