Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Ρεκόρ επισκεπτών στα εμπορικά κέντρα

Φωτογραφία
Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταναλωτές πέρασαν τις ημέρες του Δεκεμβρίου τις πύλες των μεγάλων εμπορικών κέντρων και των πολυκαταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οδηγώντας σε νέα ρεκόρ τις επιδόσεις επισκεψιμότητας των τελευταίων ετών.
Φωτογραφία
Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταναλωτές πέρασαν τις ημέρες του Δεκεμβρίου τις πύλες των μεγάλων εμπορικών κέντρων και των πολυκαταστημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οδηγώντας σε νέα ρεκόρ τις επιδόσεις επισκεψιμότητας των τελευταίων ετών. Παρά τη σοβαρή οικονομική κρίση που έχει γονατίσει τη λιανική αγορά και κάνει μικρούς και μεγάλους εμπόρους να μιλάνε για πτώση πωλήσεων έως και 30%, οι σύγχρονοι ναοί της κατανάλωσης είδαν τις ημέρες των εορτών τους διαδρόμους τους να γεμίζουν από κόσμο έπειτα από έναν εξαιρετικά δύσκολο Νοέμβριο, πράγμα που δείχνει για άλλη μια χρονιά ότι η ελληνική αγορά κινείται με δύο ταχύτητες.
Το εμπορικό κέντρο Μall στο Μαρούσι- παρ΄ ότι λειτουργεί ήδη για τέταρτη χρονιά- έσπασε ρεκόρ επισκεπτών, με τον αριθμό τους να φτάνει ακόμη και τους 72.200 την ημέρα το διάστημα της εορταστικής περιόδου, ενώ συνολικά καθ΄ όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου ανήλθαν σε 1,5 εκατομμύριο. Αύξηση επισκεψιμότητας καταγράφεται στο Μall καθ΄ όλη τη διάρκεια του 2009, οπότε 10% περισσότεροι καταναλωτές πέρασαν τις πύλες του, φτάνοντας τα 12,5 εκατομμύρια. Αυξημένη κίνηση καταγράφηκε σχεδόν σε όλα τα εμπορικά κέντρα κατά τη διάρκεια των φετινών εορτών- από το Αthens Ηeart στην Πειραιώς μέχρι το Golden Ηall στην Κηφισίας και το West Ρlaza στον Ασπρόπυργο, αλλά και στα δύο πολυκαταστήματα Αttica, καθώς και στο Cosmos Μediterranean στη Θεσσαλονίκη. Έτσι, εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα εμφανίζονται να διευρύνουν τη μερίδα που κατέχουν στην πίτα της αγοράς, σε μια περίοδο κατά την οποία αυτή συρρικνώνεται διαρκώς.KANTE ΚΛΙΚ πάνω στο σχεδιάγραμμα για να το διαβάσετε,

Δεν υπάρχουν σχόλια: