Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

«Είμαι τεχνητή, αλλά έχω και μεγάλη καρδιά»

Φωτογραφία
Μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο της πιο καλτ σταρ της αμερικάνικης κάντρι και σίγουρα του πιο διάσημου μπούστου του κόσμου. Στα 64 της σήμερα η Ντόλι Πάρτον βρίσκεται σταθερά στις επάλξεις της σόουμπιζ και για κάθε πιθανή επ΄ αυτού ένσταση το νέο της λάιβ CD/DVD (από τη συναυλία της στην Ο2 Αρένα του Λονδίνου το 2008) βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Τραγουδίστρια αλλά και γερή επιχειρηματίας (στο ιδιόκτητο φαν πάρκο της, Dollywood, εργάζονται πάνω από 3.000
άνθρωποι) έχει και τη «σιδερένια» της πλευρά.
Κάποιοι ακόμη αναρωτιούνται: ποια είναι η Ντόλι Πάρτον; Και πόσο αληθινή είναι; Στην τελευταία της φωτογράφιση πάντως θα τη δούμε με πλούσια, ανεμίζουσα ξανθιά χαίτη, τέλειο μέικ-απ και νύχια μήκους 9 ιντσών, όσο και το τακούνι της, μέσα σε έναν αχυρώνα.
«Είμαι φτιαχτή, τεχνητή», λέει, «αλλά όλο αυτό προέρχεται από έναν αληθινό πυρήνα. Έχω ψεύτικα νύχια, βαμμένα μαλλιά. Κάποιοι σκέφτονται πως όλα επάνω μου είναι τεχνητά, αλλά υπάρχουν και κάποιοι που δεν το πιστεύουν. Όμως έχω καρδιά».
Το λουκ της, τολμάει να πει η βασίλισσα της κάντρι (η γυναίκα- δημιουργός πίσω από το χιτ «Ι Will Αlways Love Υou»), αντλεί την έμπνευσή του από μια πόρνη που ζούσε στην ιδιαίτερη πατρίδα της, στη Σέβιερβιλ του Τενεσί.
«Είχε κατακόκκινα νύχια και όταν την έβλεπα έλεγα μέσα μου, "έτσι ακριβώς νιώθω"».
Είναι αστεία και ανοιχτή και της αρέσει να φλερτάρει, αλλά παράλληλα βγάζει και μια αυστηρότητα που σε κάνει να προσέχεις τις κουβέντες σου. Το παρελθόν της χάνεται στη συντηρητική κοινωνία του Τενεσί. «Ο παππούς μου ήταν παπάς, πολύ συντηρητικός. Οι γυναίκες, κατά την άποψη του, δεν έπρεπε ούτε τα πόδια τους να ξυρίζουν. Για μένα φοβόταν ότι θα πάω στην Κόλαση...».
Αν και δηλώνει απολιτική, η στάση της σε ζητήματα όπως η ομοφυλοφιλία τη φέρνει πιο κοντά σε όσους έχουν πολιτική άποψη για το θέμα. Στο Dollywood είναι καθιερωμένη εδώ και καιρό η Ημέρα των Gay, κάτι που ερέθισε, μεταξύ άλλων, και την τοπική Κου-Κλουξ-Κλαν. «Έχω τόσους γκέι φίλους, κι είναι όλοι τόσο εντάξει, τόσο αγνοί. Αυτό δεν είναι πολιτική, είναι ανθρώπινο δικαίωμα».
Παντρεμένη από το 1966 με τον επιχειρηματία Καρλ Ντιν, δεν είχε την τύχη να γίνει μητέρα- λέει πως δεν το επιδίωξε ιδιαίτερα. «Είχα πολλά μικρότερα αδέλφια και ήξερα από νωρίς τι σημαίνει baby sitting. Είμαι εκπληκτική baby sitter. Στον χώρο μου έχω δεντρόσπιτα, έχω σπηλιές, διάφορα... Μου αρέσει να προσέχω τα παιδιά, γιατί μου δίνουν την ευκαιρία να παίζω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: