Ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο διανύει ο περιοδικός Τύπος, ο οποίος δέχθηκε τις ισχυρότερες πιέσεις από την ύφεση στις αγορές και την παράλληλη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης.
Πολλά περιοδικά εντός του 2009 ανέστειλαν ή διέκοψαν τη λειτουργίας τους, ενώ ενδεικτικό της κατάστασης που πλέον επικρατεί είναι το γεγονός ότι το 2009 κυκλοφόρησαν 26 τίτλοι λιγότεροι σε σχέση με το 2008, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Media Services για την ετήσια διαφημιστική δαπάνη του προηγουμένου έτους.
Το εύρος των επιπτώσεων της ύφεσης στον περιοδικό Τύπο προκύπτει και από τον αριθμό των τευχών που εκδόθηκαν το 2009 σε σχέση με το 2008, ο οποίος είναι μειωμένος, γεγονός το οποίο υποδεικνύει την περαιτέρω διακοπή λειτουργίας και άλλων περιοδικών τίτλων.
Ειδικότερα, το 2009 κυκλοφόρησαν 242 περιοδικοί τίτλοι που εξέδωσαν 3.916 τεύχη έναντι 268 τίτλων του 2008 και 4.385 τευχών. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από τον ΣΤ. ΙΩΑΝΝΟΥ στη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου