Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

"Δεν έχω κανένα θέμα με τον Θεοφάνους..."


Η συμμετοχή του στον εθνικό τελικό της Κύπρου με το τραγούδι «Angel» με το οποίο φιλοδοξεί να λάβει μέρος στην 55η Eurovision είναι απλώς η αφορμή για την παρούσα συνέντευξη. Το γεγονός ότι είναι ένας ταλαντούχος συνθέτης και τραγουδιστής θα είναι πάντα η αιτία για κάθε συνέντευξή του. Ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» για τον πιο αγαπημένο ποπ διαγωνισμό τραγουδιού, για τη σχέση του με την απόλυτη Ελληνίδα σταρ Αννα Βίσση και για τα talent shows της ελληνικής TV.
- Πώς αντιμετωπίζει η Κύπρος τον θεσμό;
Είναι πολύ δημοφιλής η Eurovision στην Κύπρο. Από το 1981 που συμμετείχε για πρώτη φορά μέχρι σήμερα είναι αγαπημένο θέμα συζήτησης, αγαπημένη ενασχόληση, αγαπημένη δραστηριότητα εν γένει. Ασχολούμαστε μαζί της με τον έναν ή τον άλλο τρόπο δώδεκα μήνες τον χρόνο.
 
- Συμμετέχεις για ακόμη μία φορά φέτος στον εθνικό τελικό της Κύπρου και αναρωτιέμαι γιατί θέλεις να πας ξανά στην Eurovision; Τι έχει να προσφέρει σε έναν καταξιωμένο καλλιτέχνη η Eurovision;
Γιατί πρέπει όλα να τα κρίνουμε με γνώμονα το συμφέρον μας ή την οποία καλλιτεχνική μας ανέλιξη; Γιατί; Εγώ δεν το σκέφτομαι έτσι. Μου αρέσει πολύ η Eurovision. Είναι μεγάλη μου τιμή να εκπροσωπώ την πατρίδα μου. Και αν αυτό συμβεί φέτος για τέταρτη φορά, θα το κάνω με μεγάλη χαρά. Χωρίς δεύτερες σκέψεις ή άλλα κίνητρα.

- Το τραγούδι σου λέγεται «Angel». Είναι μπαλάντα;
Είναι μπαλάντα, αλλά είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό από αυτό που περιμένετε. Θα το ακούσατε στις 7 Φεβρουαρίου και θα καταλάβετε τι εννοώ.

- Στον εθνικό τελικό της Κύπρου θα διαγωνιστείς μαζί με άλλους καλλιτέχνες. Δεν θα προτιμούσες το ΡΙΚ να σου κάνει απευθείας ανάθεση;
Οχι. Θέλω να διαγωνιστώ μαζί με τους υπόλοιπους συμπατριώτες μου. Να αξιολογηθώ, να κριθώ και μακάρι το κοινό και η κριτική επιτροπή που θα ψηφίσουν πενήντα-πενήντα να θεωρήσουν το δικό μου κομμάτι καλύτερο για τη φετινή εκπροσώπηση. Η σκέψη μου, βέβαια, πάει ένα βήμα παραπέρα, μακάρι να κερδίσει το καλύτερο κομμάτι, αυτό που θα φέρει μια πολύ καλή θέση για την Κύπρο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: