Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Κώστας Κόκλας: Ντύθηκε Αϊ Βασίλης για το γιο του

Κώστας Κόκλας: Θα ντυθεί Αϊ Βασίλης για το γιο του

 “Ήμουν πολύ ικανοποιημένος με το ασημένιο πιστολάκι που μου έφερνε ο Αί Βασίλης. Το αγαπούσα. Φέτος σκέφτομαι να ντυθώ Αϊ Βασίλης για το μικρό μου που είναι δυο χρονών” αποκάλυψε ο Κώστας Κόκλας. Μάλιστα ο ηθοποιός, επειδή έχει ωραίες αναμνήσεις από παιδί όσον αφορά τις μέρες αυτές των γιορτών όταν ήταν στην Ζάκυνθο,όπως αποκάλυψε στο περιοδικό Ok και  θέλει και στο παιδί του να μεταφέρει αυτές τις εικόνες. "Οι παιδικές μου γιορτές είχαν μυρωδιά από χριστόψωμο και όμορφες στιγμές στη γειτονιά μου στη Ζάκυνθο. Και τώρα εγώ με τη σειρά μου προσπαθώ να εξηγήσω στο παιδί μου το νόημα των Χριστουγέννων" δήλωσε ο Κώστας Κόκλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: