Θεατρικά και επιθεωρησιακά τραγούδια από το «Τραμ το τελευταίο» και το «Μαντολίνο», αλλά και τον «Όμηρο» του Μπίαν και του Μίκη Θεοδωράκη μέχρι τη «Μαύρη Φορντ» αλλά και το «Καλέ πατώνεις» του 1925 έδεσαν στην παράσταση, που κατά τον Σταμάτη Κραουνάκη «δεν είναι ανάμνηση αλλά ζωή διαρκείας». Συνέπραξαν οι Γιώργος Παπαστεφάνου (σύμβουλος μουσικού σεναρίου), Λίνα Νικολακοπούλου (κείμενα- παρλάτες), Κώστας Αυγέρης (σκηνοθεσία), Γιάννης Μετζικώφ (σκηνικά- κοστούμια), Ελευθερία Ντεκώ (φωτισμοί).
Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy
Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010
Όταν η «Εθνική Ελλάδος» έκαψε το σανίδι
Θεατρικά και επιθεωρησιακά τραγούδια από το «Τραμ το τελευταίο» και το «Μαντολίνο», αλλά και τον «Όμηρο» του Μπίαν και του Μίκη Θεοδωράκη μέχρι τη «Μαύρη Φορντ» αλλά και το «Καλέ πατώνεις» του 1925 έδεσαν στην παράσταση, που κατά τον Σταμάτη Κραουνάκη «δεν είναι ανάμνηση αλλά ζωή διαρκείας». Συνέπραξαν οι Γιώργος Παπαστεφάνου (σύμβουλος μουσικού σεναρίου), Λίνα Νικολακοπούλου (κείμενα- παρλάτες), Κώστας Αυγέρης (σκηνοθεσία), Γιάννης Μετζικώφ (σκηνικά- κοστούμια), Ελευθερία Ντεκώ (φωτισμοί).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου