Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Η «Σαμάνθα» βάζει τελεία στο σωστό σημείο!



Ενσαρκώνει το πρότυπο της σέξι και δραστήριας μεσήλικης για πολλές γυναίκες και δηλώνει πως αποδέχεται τον εαυτό της όπως είναι. Ο λόγος για την Κιμ Κατράλ, που όντως φαίνεται όμορφη και δεν δείχνει να έχει καταφύγει σε ριζικές αισθητικές επεμβάσεις βελτίωσης της εικόνας της. «Δεν θέλω να μοιάζω με παιδούλα, ούτε να είμαι τέλεια και πανέμορφη», λέει η Κατράλ, που επανέρχεται ως «Σαμάνθα» στο προσεχές σίκουελ της ταινίας “Sex and the City”. «Μου αρέσει η εμφάνισή μου. Και όταν κοιτάζω τη μητέρα μου, ξέρω ότι δεν έχω να φοβάμαι πολύ κάτι. Έχω την τύχη να έχω κληρονομήσει τα ζυγωματικά της, που βοηθούν πολύ». Πάντως την ενοχλεί ο ντόρος που γίνεται γύρω από τις μεγαλύτερες γυναίκες στο Χόλιγουντ και το αν δείχνουν νεότερες. «Η Έλεν Μίρεν και η Τζούντι Ντεντς δείχνουν υπέροχες κι εκεί μπαίνει τελεία. Δεν δείχνουν υπέροχες “για την ηλικία τους”, όπως συνηθίζεται να λέγεται. Δεν μου αρέσει να μπαίνει αυτή η προσθήκη, θέλω να ξεκινήσω καμπάνια για να σταματήσει αυτό»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: