Όμως το ερώτημα παραμένει για τις 40άρες ηθοποιούς και η Μέριλ Στριπ δίνει τη δική της απάντηση. «Δεν είναι κάτι καινούργιο. Η Μπέτι Ντέιβις ήταν δέκα χρόνια νεώτερη από μένα όταν έπαιξε στο “Τι απέγινε η Μπέιμπι Τζέιν”. Τη Χέπμπορν, με λαμπρή επίσης καριέρα στα νιάτα της, την επανέφεραν στο προσκήνιο για να κάνει νέα καριέρα σε ρόλους ηλικιωμένων κυριών. Απλώς δεν ξέρουν πώς να αξιοποιήσουν τους μεσήλικους ηθοποιούς».
Μιλάει και εκ πείρας. Διότι στο διάστημα 1988-2002, τότε που σαραντάριζε, πάλευε για να παίρνει ρόλους και με δυσκολία εντοπίζει κάποιος μια αξιόλογη ταινία της από εκείνη την περίοδο. Ίσως φωτεινή εξαίρεση να λογίζεται η ταινία «Η διαβολογυναίκα» (1989).
Η καριέρα της από το 2006 και μετά πάει... τρένο μέχρι πρόσφατα στην κουζίνα του «Τζούλι και Τζούλια». Στο μεταξύ το μιούζικαλ «Μamma Μia» έχει ξεπεράσει το μισό εκατ. ευρώ σε εισπράξεις παγκοσμίως, ενώ το φετινό «Τζούλι και Τζούλια» έχει ήδη υπερβεί τα 100 εκατ. ευρώ και η Μέριλ Στριπ εμφανίζεται ως ρέκορντγουμαν στις Χρυσές Σφαίρεςυποψήφια 25 φορές (με τις φετινές), βραβευμένη 6. Η δυναμική της οφείλεται στο γεγονός ότι υποδύεται συνηθισμένες γυναίκες σε ασυνήθιστες καταστάσεις. Κάπως έτσι πήρε το πρώτο Όσκαρ της το 1979 για την ερμηνεία της στο δράμα «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και ακολούθησαν οι «Η εκλογή της Σόφι», «Η εξαφάνιση της Κάρεν Σίλκγουντ». Αν και είναι ακόμη νωπή η εικόνα της στο... γκουρμέ φιλμ «Τζούλι και Τζούλια» δεν δίστασε να κάνει και τη φουρνάρισσα στο «Είναι μπερδεμένο». «Ήταν μια πρόταση στην οποία δεν μπορούσα να αρνηθώ, παρά το γεγονός ότι επέστρεψα στις κατσαρόλες και τα ταψιά σχεδόν αμέσως μετά το “Τζούλι και Τζούλια”. Σκέφτηκα ότι μπορεί να μην είναι καλό να πασπαλίζεις με ζάχαρη άχνη δύο πανομοιότυπα κέικ στη μεγάλη οθόνη, αλλά δεν με νοιάζει, είναι δύο τελείως διαφορετικές ταινίες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου