Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Πατρίσια Καρά deal made in Greece

Η Πατρίσια Καρά είναι σήμερα ένα από τα πιο γνωστά πρόσωπα της αμερικανικής τηλεόρασης, ως παρουσιάστρια του δημοφιλέστατου show «Deal no deal» για το primetime και το daytime version του NBC, το οποίο πρόσφατα παίχτηκε με μεγάλη επιτυχία και στην ελληνική τηλεόραση. Η Ελληνίδα παρουσιάστρια, ηθοποιός και πρώην δημοσιογράφος έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στην «Espresso της Κυριακής» μιλώντας μας για τις δυσκολίες του επαγγέλματός της, για το πιο τρελό περιστατικό που της συνέβη ποτέ, για τον πρόσφατο αρραβώνα της και για τον γάμο που σχεδιάζει να κάνει σύντομα στην Ελλάδα.

- Η φήμη που αποκτήσατε μέσω του show άλλαξε τη ζωή σας;
Είμαι ευγνώμων για αυτήν την ευκαιρία που είχα. Το show μού έχει ανοίξει πολλές πόρτες, επαγγελματικές και προσωπικές. Η βιομηχανία του θεάματος είναι δύσκολη. Και γι’ αυτό και εγώ προσπαθώ να μην την αφήσω να με αλλάξει.
 
- Ξεκινήσατε την καριέρα σας ως μοντέλο...
Ο χώρος του μόντελινγκ είναι πολύ σκληρός. Ο,τι καταφέρεις να κερδίσεις, το κάνεις λίγο-λίγο στην πορεία. Υπάρχει πάρα πολύς ανταγωνισμός και πρέπει πάντα να δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου για να πετύχεις. Εγώ απλώς συγκεντρώνομαι σε αυτό που κάνω, δουλεύω σκληρά και συνεχίζω να προχωράω.

- Εχετε δουλέψει και ως δημοσιογράφος. Ποιο περιστατικό από εκείνη την περίοδο θυμάστε πιο έντονα;
Ο Τόμι Λι, ο ντράμερ των Motley Crue ο οποίος επίσης τυχαίνει να είναι Ελληνας, έγλειψε το πρόσωπό μου σε μια συνέντευξη! Είναι δύσκολο να μου συμβεί κάτι πιο αστείο από αυτό. Επίσης, η Ρίτα Γουίλσον και ο Τομ Χανκς ήταν υπέροχοι στη συνέντευξη που μου έδωσαν. Πηγαίνουν στην Αγία Σοφία, την ελληνική εκκλησία του Λος Αντζελες, όπως και εγώ. Είναι άνθρωποι με απίστευτη ευγένεια και χάρη, και πολύ περήφανοι για την ελληνική κουλτούρα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: