Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

«Ζω τη δική μου ζωή όπως εγώ θέλω»

Η Βίκυ Χατζηβασιλείου θέλει να συνεχιστεί το «Πάμε πακέτοï» και του χρόνου διότι πιστεύει πως το χρειάζεται ο κόσμος. Συγκινείται απίστευτα με τις ιστορίες της εκπομπής, ενώ δηλώνει αποφασισμένη να κρατά την προσωπική της ζωή μακριά από τη δημοσιότητα. Πλησιάζει ο καιρός που συνήθως ξεκινούν οι συζητήσεις για ανανεώσεις συμβολαίων. Εσείς σε τι φάση βρίσκεστε αυτή τη στιγμή με το κανάλι;
Το συμβόλαιό μου λήγει τον Ιούνιο, αλλά ακόμη δεν έχουμε αρχίσει συζητήσεις.

Ποια είναι η πρόθεσή σας όσον αφορά την εκπομπή;
Πρόθεσή μου είναι να συνεχιστεί το «Πάμε πακέτο».
Είτε στον ALPHA είτε σε άλλο κανάλι;
Ακριβώς. Η πρόθεσή μου είναι να κρατηθεί αυτή η εκπομπή γιατί τη χρειάζεται ο κόσμος.
Βρισκόμαστε ήδη στην πέμπτη του σεζόν. Τι δείχνουν τα νούμερα;Τα νούμερα είναι εξαιρετικά. Κινούνται στα ίδια επίπεδα με πέρυσι παρότι φέτος έπαιξε πολύς ανταγωνισμός γιατί μας έβαλαν απέναντι στη σειρά «Λάκης ο γλυκούλης». Το γεγονός όμως ότι πάντα ο ανταγωνισμός ρίχνει απέναντί μας ένα πολύ δυνατό προϊόν σημαίνει ότι η εκπομπή αποτελεί ένα γερό αντίπαλο. Και έναν αντίπαλο που αντέχει τόσα χρόνια.
Τι είναι λοιπόν εκείνο που κάνει το κοινό να παρακολουθεί φανατικά την εκπομπή σας;
Είναι από τις ελάχιστες εκπομπές στην ελληνική τηλεόραση -για να μην πω η μόνη- που δεν ασχολείται με άλλες εκπομπές. Δεν ασχολείται με τον κόσμο της σοουμπίζ και αυτό από μόνο του αποτελεί ένα βασικό στοιχείο. Δεύτερον, είναι μία εκπομπή αληθινή και τρίτο και πιο σημαντικό, είναι ότι καταφέρνει να δημιουργήσει δυνατά συναισθήματα στον τηλεθεατή.
Για την προσωπική  της ζωή δηλώνει στο 7 ΜΕΡΕΣ TV: " Δεν θέλω να μοιράζομαι τις ιδιωτικές μου στιγμές με τον κόσμο. Δεν κρίνω αυτούς που κάνουν το αντίθετο ίσως να είναι υποχρεωμένοι από τη δουλειά τους, από τη δημόσια εικόνα και την εργασία τους. Εγώ, όμως, έχω επιλέξει να ζω τη ζωή μου όπως θέλω να τη ζήσω και όχι όπως θα με υποχρεώσει η δημόσια εικόνα μου. Γιατί έχω μία ζωή και δεν επιτρέπω σε κανένα να μου υποδείξει πώς θα τη ζήσω. Είτε λέγεται κοινή γνώμη, είτε Τύπος, είτε δημοσιογραφικό σινάφι. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: