Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Με φίλησε ο αρχιδιαιτητής!

Ξεπέρασε τις αναστολές του ο Μίκαελ Κέμπτερ και έδωσε άλλη διάσταση στο ροζ σκάνδαλο που απασχολεί το γερμανικό ποδόσφαιρο, σύμφωνα με το οποίο ο αρχιδιαιτητής Μάνφρεντ Αμερέλ προωθούσε νεαρούς ρέφερι με σεξουαλικά κίνητρα. Η καταγγελία σεξουαλικής παρενόχλησης από την πλευρά του 62χρονου απασχολεί καιρό τη γερμανική ομοσπονδία, αλλά πλέον τα στοιχεία της έρευνας έχουν δει το φως της δημοσιότητας.

Ετσι ένα από τα θύματα, ο Κέμπτερ, μίλησε στην «Bild» για τη σχέση του με τον αρχιδιαιτητή, ο οποίος έχει παραιτηθεί: «Στο αυτοκίνητο, καθ’ οδόν για το ξενοδοχείο μετά από έναν αγώνα, μου έπιασε το πόδι και το χέρι του ανέβηκε μέχρι τα γεννητικά μου όργανα. Με φίλησε στο στόμα παρ’ όλο που του έδειξα ότι δεν μου άρεσε. Δεν σταμάτησε εκεί, αλλά το βράδυ χτυπούσε την πόρτα του δωματίου μου. Υπήρχαν συνολικά τρία τέτοια περιστατικά».

Ο 27χρονος ρέφερι διευκρίνισε ότι δεν είναι ομοφυλόφιλος και εξήγησε ότι καθυστέρησε να δημοσιοποιήσει το θέμα επειδή ντρεπόταν: «Επρεπε να αποτινάξω το βάρος από πάνω μου. Δεν ήμουν μόνος, είχα τη συμπαράσταση των φίλων μου και της ομοσπονδίας. Φοβόμουν για την καριέρα μου και ντρεπόμουν. Αποφάσισα να μιλήσω για να προστατέψω τους νεότερους συναδέλφους».

Η επιστροφή του στα γήπεδα θα είναι μαρτύριο για τον Κέμπτερ, αλλά υποστηρίζει ότι δεν φοβάται τις αντιδράσεις των φιλάθλων: «Δεν ήμουν ο θύτης, αλλά το θύμα και ήθελα να λάμψει η αλήθεια. Ελπίζω να το κατανοήσουν οι οπαδοί».

Πάντως, ο Γερμανός διαιτητής βρίσκεται σε ακόμα δυσκολότερη θέση, επειδή δεν είναι δημοφιλής ούτε μεταξύ των παικτών της Μπουντεσλίγκα. Για την ακρίβεια, αναδείχτηκε «ο πιο αντιπαθής ρέφερι» σε σχετικό δημοψήφισμα μεταξύ των ποδοσφαιριστών στη χειμερινή διακοπή - έστω κι αν είναι αναμφισβήτητα ικανός ρέφερι μέσα στο γήπεδο. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, είχε εντυπωσιακή και «γρήγορη» καριέρα, με διεθνή εμπειρία πλέον και έγινε ο νεαρότερος διαιτητής της Μπουντεσλίγκα.

Ο Αμερέλ, από την πλευρά του, ορκίζεται ότι ποτέ δεν παρενόχλησε σεξουαλικά τον Κέμπτερ ή οποιονδήποτε άλλον, παρ’ ότι παραδέχεται τη στενή φιλία με τον 27χρονο. Μάλιστα, παρουσίασε δημοσίως μηνύματα του Κέμπτερ στο κινητό του τηλέφωνο στα οποία αναφέρεται στη φιλία τους, ενώ έχει αποκαλύψει στη γερμανική τηλεόραση τις σκέψεις που έκανε για αυτοκτονία, όπως ο τερματοφύλακας Ρόμπερτ Ενκε! Γ. ΚΥΡΙΑΖΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: