Άγνωστοι φαρσέρ αναστάτωσαν το κέντρο της Αθήνας, καθώς με τηλεφώνημά τους ισχυρίστηκαν ότι έχουν τοποθετήσει εκρηκτικό μηχανισμό στο κτήριο της ΕΣΗΕΑ, στην οδό Ακαδημίας.
Με τηλεφώνημά τους στην "Ελευθεροτυπία", λίγο πριν από τις 12:30, είχαν "προειδοποιήσει" για την τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο κτίριο της ΕΣΗΕΑ, ο οποίος, όπως είπαν, θα εκραγεί σε είκοσι λεπτά. Η αστυνομία εκκένωσε το κτήριο και διέκοψε την κυκλοφορία στους γύρω δρόμους. Η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε λίγο μετά τη 1 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου