Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Νικολούλη: Στην πιο τολμηρή φωτογράφηση της

«Γιατί χώρισα μετά από 22 χρόνια γάμου»
Υπάρχει ένας αστικός μύθος που ισχυρίζεται ότι, όταν οι γυναίκες χωρίζουν, γίνονται πιο όμορφες.Δεν το πίστευα. Μέχρι που είδα την Αγγελική. Ύστερα από είκοσι δύο χρόνια γάμου και ένα διαζύγιο, κάνει την πιο σέξι φωτογράφηση της ζωής της, αποδεικνύοντας πως ένας χωρισμός έχει και τη θετική του πλευρά.

Σας ενοχλούσε που κάποιες εκπομπές παλιά έκαναν σάτιρα ακόμη και με την προφορά σας; Γιατί να μ’ ενοχλεί; Τιμή μου και καμάρι μου να είμαι η φωνή της επαρχίας στην Αθήνα. Τώρα νομίζω πως έστρωσε το πράγμα. Μερικές φορές, βέβαια, όταν μιλάω πολύ γρήγορα από την ένταση, μου έρχεται το πυργιώτικο, η πελοποννήσια προφορά, και μου λένε «πιο αργά, για να καταλαβαίνουμε και τι λες».

Εχετε κάνει ποτέ πλαστική; Μπότοξ;
Προσέχω για να έχω. Πλαστική δεν έχω κάνει, μποτοξάκι όμως έχω κάνει. Όχι υπερβολικά πράγματα, αυτά τα παγωμένα βλέμματα και τα φουσκωμένα χείλη εμένα με τρελαίνουν. Εγώ, ούτως ή άλλως, μέσα μου νιώθω παιδί. Με την ίδια άνεση που υποδύθηκα τώρα την Angelina στη φωτογράφησή μας θα μπορούσα να κάνω και την Κοκκινοσκουφίτσα. Είμαι ένα παιδί στην ψυχή μου που δεν με έχει επηρεάσει ούτε ο χρόνος ούτε η ηλικία. Δεν σκέφτομαι τα χρόνια που φεύγουν, εγώ νιώθω καλά μ’ εμένα. Ό,τι κι αν έρχεται, ακόμη κι ένα διαζύγιο, περνάνε όλα όταν τα έχεις καλά μ’ εσένα.
Μας εξέπληξε πάντως όταν μάθαμε για το διαζύγιό σας.
Αν το έφερνα κι εγώ στο μυαλό μου πριν από χρόνια, θα σου έλεγα «Εγώ; Δεν υπάρχει περίπτωση να χωρίσω, έχω τον τέλειο γάμο». Συμβαίνει. Γενικά είμαι γυναίκα που κανείς δεν μπορεί να με καλουπώσει, να με βάλει στα δικά του «θέλω». Με τον άντρα μου είχαμε μια πολύ καλή πορεία, περνούσαμε όμορφα, σεβόμουν την προσωπικότητά του κι εκείνος τη δική μου. Ήταν ένας ιδιαίτερος άντρας, περάσαμε ωραία χρόνια μαζί, κάναμε ένα υπέροχο παιδί.


Τότε γιατί χωρίσατε;
Για να φτάσουμε στο διαζύγιο, σίγουρα κάτι μας έσπρωξε εκεί, που ήταν μη αναστρέψιμο. Αυτό που μου άρεσε όμως από αυτή την ιστορία που συνέβη είναι ότι κι εγώ κι εκείνος σεβαστήκαμε την οικογένειά μας, το παιδί μας κι εμάς τους ίδιους. Εγώ προσωπικά δεν έδινα τροφή. Και βγαίνω και μιλάω πρώτη φορά τόσο αναλυτικά γι’ αυτό το θέμα για να τελειώνει εδώ, να μην επανέρχομαι. Τελευταία βλέπω κάποια πράγματα πολύ ακραία και σκέφτομαι πόσο τυχερή ήμουν που οδηγήθηκα σε ένα διαζύγιο, στη διάλυση ενός γάμου, με έναν όμορφο τρόπο, χωρίς να βάλουμε κάμερες μέσα ή έξω από το σπίτι μας, κάτω από το κρεβάτι μας, μέσα στα αυστηρώς προσωπικά μας. Άκουσε, επειδή έχω δουλέψει πολλά χρόνια σε εφημερίδες, γνωρίζω το χρυσό κανόνα γι’ αυτά τα τόσο λεπτά θέματα: Αν δεν θες να δημοσιοποιηθεί κάτι, δεν δημοσιοποιείται. Το δικαίωμα το δίνεις πρώτα εσύ. Αν δεν δώσεις εσύ τροφή, δεν θα φάει ο άλλος. Αν έχεις μάθει να ζεις με την κάμερα στις καλές στιγμές σου, θα σε ακολουθήσει και στις κακές. Δεν συμφωνώ με όσα γίνονται τελευταία, ειδικά όταν υπάρχουν στη μέση μικρά παιδιά. Είναι λυπηρό.


Εχετε ξεπεράσει το χωρισμό;
Όσο κι αν φαίνεται στους έξω κάτι ανώδυνο, ένα διαζύγιο πονάει. Ξαφνικά βρέθηκα μόνη μου, αλλά δεν το έδειξα. Δεν το κοινοποίησα. Χωρίσαμε πριν από ένα χρόνο, τώρα είμαι καλά. Είναι όμορφο πράγμα να είσαι υγιής, σωματικά, πνευματικά, να μην ταλαιπωρείσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: