Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010


Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ !


ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΤΑΤΙΑΝΑ
Με την δίαιτα της θα ασχοληθεί η Τατιάνα Στεφανίδου στην εκπομπή της «Αξίζει να το δεις» αυτής της Παρασκευής στον ANT. 
Η Ίδια η Τατιάνα λέει:
" Μετά από πολλά χρόνια διατροφικών ατασθαλιών, κάνω εδώ και μια εβδομάδα τη νέα δίαιτα που προτείνει στο Τlife ο διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης. Σκέφτηκα να σας γράψω την εμπειρία μου και τις εντυπώσεις μου γιατί καταλαβαίνω ότι το θέμα της σιλουέτας σας, λόγω καλοκαιριού, σας απασχολεί το ίδιο με μένα.
Έχω κι εγώ το άγχος της παραλίας! Φέτος η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη. Έζησα τέτοια πίεση που δεν μπορούσα να υποφέρω και στο φαγητό. Νιώθω συχνά ότι το βράδυ που γυρίζω κατάκοπη είναι μια από τις τελευταίες απολαύσεις, που μου έχουν απομείνει. Τρώω τεράστιες ποσότητες με τη βουλιμία να με κυριεύει. Έτσι λοιπόν, πήρα τρία κιλά, που μου φάνηκαν αμέσως. Ευαίσθητο σημείο μου η κοιλιά! Με τα κατάλληλα ρούχα το χειμώνα δεν το κατάλαβε κανείς. Στην παραλία όμως δεν κρύβεται τίποτα.  ‘Έχω και τον νταλκά των  παπαράτσι…. Τα τρία κιλάκια μου εκτός από τους λουόμενους στην παραλία, θα τα …χαζέψουν και ενδεχομένως θα τα σχολιάσουν , πολλές χιλιάδες αναγνωστών στα περιοδικά. Εφιάλτης!
Με τη δίαιτα Οrac έχασα ένα κιλό την πρώτη εβδομάδα. Και έχασα μόνο ένα γιατί δεν έχω πολλά να χάσω. Χάνω δύσκολα βάρος και αυτήν την περίοδο δε γυμνάζομαι".  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΤΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: