Σήμερα το μερίδιο που κατέχει αυτή η κατηγορία προϊόντων στη γερμανική αγορά αντιστοιχεί περίπου στο 40%, το υψηλότερο σε ολόκληρη την Ευρώπη. Και φυσικά ανάγκασε τις πολυεθνικές να μειώσουν τις τιμές τους. Αντίστοιχες τάσεις- στο πολύ αρχικό τους στάδιο- έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και στην ελληνική αγορά όπου περίπου ένας στους πέντε καταναλωτές προτιμά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΔΩ
Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy
Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010
Είμαστε φθηνότεροι μόνο σε οπωρολαχανικά και μακαρόνια
Σήμερα το μερίδιο που κατέχει αυτή η κατηγορία προϊόντων στη γερμανική αγορά αντιστοιχεί περίπου στο 40%, το υψηλότερο σε ολόκληρη την Ευρώπη. Και φυσικά ανάγκασε τις πολυεθνικές να μειώσουν τις τιμές τους. Αντίστοιχες τάσεις- στο πολύ αρχικό τους στάδιο- έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και στην ελληνική αγορά όπου περίπου ένας στους πέντε καταναλωτές προτιμά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΔΩ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου