Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Είμαστε φθηνότεροι μόνο σε οπωρολαχανικά και μακαρόνια

Η γερμανική είναι από τις φθηνότερες αγορές της Ευρώπης εν αντιθέσει με την Ελλάδα, που είναι από τις ακριβότερες αγορές καταναλωτικών προϊόντων. Στα μέσα της δεκαετίας του 1990 οι τιμές των επώνυμων προϊόντων είχαν απογειωθεί, γεγονός που άφησε έδαφος για να αναπτυχθούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σήμερα το μερίδιο που κατέχει αυτή η κατηγορία προϊόντων στη γερμανική αγορά αντιστοιχεί περίπου στο 40%, το υψηλότερο σε ολόκληρη την Ευρώπη. Και φυσικά ανάγκασε τις πολυεθνικές να μειώσουν τις τιμές τους. Αντίστοιχες τάσεις- στο πολύ αρχικό τους στάδιο- έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και στην ελληνική αγορά όπου περίπου ένας στους πέντε καταναλωτές προτιμά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.  ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: