Η πρόβλεψη για «αλλαγή χρήσης σιδηροδρομικών ακινήτων», η μαζική μεταβίβαση στο Δημόσιο της σιδηροδρομικής υποδομής και των υπόλοιπων ακινήτων του ΟΣΕ, ο περιορισμός κρίσιμων ειδικοτήτων προσωπικού και ο οικονομικός στραγγαλισμός της ΤΡΕΝΟΣΕ που οδηγούν σε αναγκαστικό κλείσιμο το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου, προδιαγράφουν ένα τοπίο όπου οι οδικές μεταφορές θα αποτελούν μονοπώλιο και σιδηρόδρομος θα υπάρχει σχεδόν μόνο στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Στο πλαίσιο αυτό, η αναβολή της ανακοίνωσης των γραμμών που καταργούνται και αποξηλώνονται, αποτελεί φθηνό επικοινωνιακό τέχνασμα για να περιοριστούν οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών και να μετατεθούν για μετά τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου