Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Σκληρή επίθεση στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ από τον Κ. Μπακογιάννη

Σκληρή επίθεση στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ κάνει ο Κώστας Μπακογιάννης με επιστολή του, που έστειλε μετά απο χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας. Η επιστολή που καταλήγει με ειρωνικά σχόλια αναφέρεται σε ολο το φάσμα της εκρηκτικής σχέσης των δύο πλευρών και αναφέρει:
"Κύριε Διευθυντά,

Διαπιστώνω ότι για άλλη μια Κυριακή μου κάνετε την τιμή να ασχοληθείτε με το πρόσωπο μου. Άλλωστε η αγάπη και η αλληλοεκτίμηση που χαρακτηρίζει τις σχέσεις μας είναι γνωστές στους τακτικούς αναγνώστες της εφημερίδας σας αλλά και στα δικαστήρια. Αρχικά, επιχειρήσατε να με παρουσιάσετε ως υπεύθυνο της διαρροής της πρότασης Νίμιτς. Η προσφυγή μου στη δικαιοσύνη σας ανάγκασε να επιδιώξετε των εξωδικαστικό  συμβιβασμό. Ύστερα,  προσπαθήσατε εξίσου ανεπιτυχώς να συνδέστε το γάμο μου με την υπόθεση Siemens γράφοντας άθλια υπονοούμενα  και ψεύδη. Σήμερα, οφείλω να σας συγχαρώ διότι ξεπεράσατε τον εαυτό σας ανακαλύπτοντας δήθεν εμπλοκή μου με την Εταιρία Δολοφόνων!"    H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: