Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Η ακατάλληλη διαφήμιση της Beyonce

Upgrade UImage via WikipediaΑκατάλληλη για προβολή σε πρωινές και μεσημεριανές ζώνες, κρίθηκε η νέα διαφήμιση της Beyonce που προωθεί το προσωπικό της άρωμα “HEAT”.

Να παραδεχτούμε ότι μπορεί να προκαλέσει εγκεφαλικά και καρδιακά επεισόδια, αλλά να παραδεχθούμε επίσης ότι το αισθητικό αποτέλεσμα είναι …άριστο να το πούμε; Εξαιρετικό να το πούμε;

Να λογοκρίνουμε τον εαυτό μας και να μην χρησιμοποιήσουμε καμία ακατάλληλη λεξούλα; Ναι να το κάνουμε.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: