Image via WikipediaΑκατάλληλη για προβολή σε πρωινές και μεσημεριανές ζώνες, κρίθηκε η νέα διαφήμιση της Beyonce που προωθεί το προσωπικό της άρωμα “HEAT”.
Να παραδεχτούμε ότι μπορεί να προκαλέσει εγκεφαλικά και καρδιακά επεισόδια, αλλά να παραδεχθούμε επίσης ότι το αισθητικό αποτέλεσμα είναι …άριστο να το πούμε; Εξαιρετικό να το πούμε;
Να λογοκρίνουμε τον εαυτό μας και να μην χρησιμοποιήσουμε καμία ακατάλληλη λεξούλα; Ναι να το κάνουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου