Η µεγάλη πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων, που για τρίτη συνεχόµενη χρονιά βλέπουν όχι µόνον τον όγκο αλλά και την αξία των πωλήσεών τους να µειώνεται, αναγκάζει τους επιχειρηµατίες να βρουν τρόπους να προσελκύσουν τους καταναλωτές που δείχνουν απρόθυµοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη.
Οι µειώσεις στις τιµές των προϊόντων, που αρκετές επιχειρήσεις έκαναν µετά τις θερινές εκπτώσεις για να µπορέσουν να κρατήσουν την αγορά ζωντανή, φαίνεται ότι δεν αποδίδουν. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου