Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Η Μελέτη για Λιάγκα, Μενεγάκη και one night stand

Mία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε η Ελεονώρα Μελέτη στο περιοδικό Nitro, μιλώντας για «χυλόπιτες» που έχει φάει, one night stand αλλά και λεσβιακές περιπέτειες.

«Δεν μπορώ να με φανταστώ εκτός μόνιμης σχέσης, δεν κάνω περιστασιακές σχέσεις, δεν έχω κάνει ποτέ one night stand. 
Στην εφηβεία μου μάλιστα το κατέκρινα όπως και τα ναρκωτικά ή το τσιγάρο (…). 
Έτσι λοιπόν θα είμαι είτε μόνη μου είτε σε σχέση. Η μικρότερη σχέση που έκανα στη ζωή μου κράτησε εννιά μήνες.» είπε χαρακτηριστικά ενώ δε δίστασε να παραδεχθεί ότι παλιότερα υπήρξε «κρυφά καψούρα» με κάποιον, όμως δεν του το είπε ποτέ αφού όπως η΄ίδια λέει σημασία δίνει σε κάποιον που την φλερτάρει πρώτα εκείνος. OI ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: