Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Καπουτζίδης: «Στον έρωτα είμαι... στουρνάρι»

Ο Γ. Καπουτζίδης «ενηλικιώθηκε» και του αρέσει! Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο «ΕΓΩ!» μίλησε για τον έρωτα, τις κόντρες στο «Just the two of us» και τις φήμες που τον ήθελαν να αποχωρεί από το παιχνίδι.

Για τον έρωτα πιστεύει ότι «είναι ανεμοστρόβιλος. Μου έχει τύχει και να φύγει γρήγορα αλλά και να διαρκέσει. Δεν είμαι καλός στο να αναγνωρίζω τον έρωτα. Ούτε όταν υπάρχει φλερτ το καταλαβαίνω εύκολα. Στον έρωτα με θεωρώ… στουρνάρι. Φοβάμαι καμιά φορά μήπως είμαι επιπόλαιος. Λέω: Είμαι ερωτευμένος τώρα ή ενθουσιασμένος»;

Τι λέει όμως για τις κόντρες Νέγκα – Πολυχρονίδη και τις φήμες περί αποχώρησής του;

«Ποτέ δεν απείλησα ότι θα εγκαταλείψω το σόου. Δεν τα παρατάω εγώ αλλά ούτε και θα άφηνα να διαρρεύσει το υποτιθέμενο: σας παρατάω και φεύγω. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: