Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Σπείρα απατεώνων μπλοκάρει τηλέφωνα και προσπαθεί να αποσπάσει μεγάλα χρηματικά ποσά.


Mobile Phone showing multimedia options
Image by johnmuk via Flickr
Σπείρα απατεώνων μπλοκάρει τα τηλέφωνα και με πρωτοφανείς μεθόδους προσπαθεί να αποσπάσει μεγάλα χρηματικά ποσά.

Η επιστολή που ακολουθεί είναι αποκαλυπτική. Διαβάστε την:

” Θέλω να σας ενημερωσω για κατι που μου συνεβη .
Ισως ετσι βρεθειτε προετοιμασμενοι για κατι αντιστοιχο που ισως σας συμβει.:

Χτυπησε το τηλεφωνο και μια ανδρικη φωνη με πληροφορησε οτι καλει απο το Ιπποκρατειο Νοσοκομειο οπου βρισκεται εκει σε κρισιμη κατασταση ατομο συγγενικο μου, πρωτου βαθμου συγγενειας, πιθανον γυιος μου η αδελφος μου. Μου ειπε οτι δεν εχει μοναδες στο κινητο και μου εδωσε τον αριθμο του νοσοκομειου για να καλεσω και να ζητησω το γιατρο κυριο Μιχαηλιδη.  Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: