Χρειάστηκε να χυθεί αρκετό μελάνι (ή καλύτερα το αντίστοιχό του για τα ηλεκτρονικά μέσα), χρειάστηκε να εμπλακεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, χρειάστηκε να ξεσηκωθεί ένα ολόκληρο κίνημα πολιτών και να ξεσπάσουν ουκ ολίγες μάχες στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά επιτέλους ο... υπολογιστής αντικαταστάθηκε.
Κι όμως, η υπόθεση που εκτιμάται ότι θα ενδυναμώσει όσο λίγες το εγχώριο καταναλωτικό κίνημα είχε ως αφετηρία ένα χαλασμένο iMac. Τον iMac, συγκεκριμένα, που πριν από ένα χρόνο είχε αγοράσει ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης από τα καταστήματα Public, για να παρατηρήσει λίγους μήνες αργότερα κάποιες ύποπτες γκρίζες περιοχές στην οθόνη του. Η συνέχεια, λίγο-πολύ γνωστή: ο 35χρονος γιατρός απευθύνθηκε στο εξουσιοδοτημένο σέρβις της Apple, τη SystemGraph ΕΠΕ, αλλά δεν κατέστη δυνατή η επισκευή του υπολογιστή. Οταν ζήτησε να αντικατασταθεί ως ελαττωματικό προϊόν, η εταιρεία αρνήθηκε, ενώ όταν ο Παπαδημητριάδης ανέφερε (επωνύμως) το πάθημά του στο μπλογκ του, η SystemGraph κατέθεσε αγωγή εις βάρος του ύψους 200.000 ευρώ.
Το εξοντωτικό ποσό, σε συνδυασμό με την «ερεθιστική» για τη διαδικτυακή κοινότητα εμπλοκή της Apple και το πάντα επίκαιρο θέμα των δικαιωμάτων των καταναλωτών, δημιούργησαν ένα εκρηκτικό «μείγμα», με αποτέλεσμα η είδηση να κάνει τον γύρο του κόσμου. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου