Ο Γιώργος Σαμαράς αποκάλυψε ότι λαμβάνει μέρος στην εκστρατεία για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα που βρίσκονται στο βρετανικό μουσείο. Ο διεθνής άσος γράφοντας στον προσωπικό του δικτυακό τόπο δήλωσε πανέτοιμος και για το ντέρμπι με την Ρέιντζερς.
Αναλυτικά το κείμενο όπως δημοσιεύτηκε από το «www.gsamaras.com»:
«Μετά από ένα διάστημα 5 εβδομάδων στο οποίο ταλαιπωρήθηκα από έναν τραυματισμό στον δικέφαλο, είμαι και πάλι πανέτοιμος να επιστρέψω σε αγωνιστική δράση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου