Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Τ. Ευείδη: «Χώρισα μετά από 14 χρόνια με τον σύντροφό μου»

Για την πιο «ζόρικη» στιγμή της μίλησε η Τζόυς Ευείδη, στο περιοδικό Λοιπόν

«Τελευταία έτυχαν μαζεμένα κύματα… Χώρισα έπειτα από 14 χρόνια με τον σύντροφό μου- αυτό ήταν το πρώτο χτύπημα. Μετά πέθανε το σκυλί μου, ο Ξ, που ήταν 14 χρόνων και είχε παίξει στους «Οι Μεν και οι δεν». Μετά έχασα την μάνα μου και στην συνέχεια τον πατέρα μου. Όλα αυτά μέσα σε δυο χρόνια.

Όπως καταλαβαίνεις ήταν πολύ επεισοδιακή η ζωή μου.»

Για το αν έχει επιδιώξει ποτέ να κάνει θίασο μίλησε η Τζόυς Ευείδη. «Τι να επιδιώξω; Να κάνω θίασο; Ποια είμαι; Η Μιμή Ντενίση; Δεν έχω αρχηγικές ιδιότητες καθόλου. Πρωταγωνίστρια θέλω να είμαι, όχι θιασάρχισσα.»

Τη σημασία που έχει το τατουάζ της εξήγησε η Τζόυς Ευείδη... «Το έκανα το καλοκαίρι που πέρασε για να μου θυμίζει ότι ο μπαμπάς μου με έλεγε «Princess». Το ξεχνάω πολύ συχνά και φέρομαι στον εαυτό μου σαν να είμαι δουλάρα! Έκανα λοιπόν την κορόνα για να το θυμάμαι.» gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: