Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Το μακιγιάζ που μας κάνει να φαινόμαστε νεότερες

Ας το παραδεχτούμε: όλες μας ανησυχούμε για τις ρυτίδες μας και για τη χαλάρωση της επιδερμίδας μας στο πρόσωπο.

Κάποιοι επιλέγουν να αντιμετωπίσουν αυτή την κατάσταση ξαπλώνοντας στο τραπέζι του πλαστικού χειρουργού. Εγώ από την άλλη, έχω βρει πιο απλές λύσεις μέσα από το μακιγιάζ μου, καθώς πιστεύω ότι το σωστό μακιγιάζ κάνει την επιδερμίδα μου να φαίνεται λαμπερή, «σφιχτή» και δεν μου προσθέτει χρόνια – απεναντίας. Μαζί λοιπόν με τον καθαρισμό, το πήλινγκ, τις μάσκες και την ενυδάτωση του προσώπου μας, πρέπει να προσέχουμε και τι επιλογές κάνουμε όσον αφορά το μακιγιάζ μας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: