Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Τρύφωνας Σαμαράς: Δεν με ενοχλεί να με λένε κλόουν...

Ο Τρύφωνας Σαμαράς συνομίλησε τηλεφωνικά με Σταματίνα Τσιμτσιλή το μεσημέρι της Δευτέρας μέσα από την εκπομπή της, με αφορμή την εμφάνισή του στο «Dancing With the Stars» το βράδυ της Κυριακής.

Ο διάσημος κομμωτής τόνισε γι' ακόμα μια φορά ότι δεν πήγε στο συγκεκριμένο σόου για να γίνει χορευτής, αλλά για τον φιλανθρωπικό σκοπό της εκπομπής και εξέφρασε την άποψή του και για τις κριτικές που έχει δεχτεί: «

Και αύριο να μου έλεγαν να φύγω δεν θα με πείραζε, γιατί θα έλεγα ότι μέχρι και τώρα έχω περάσει πάρα πολύ καλά, αφού είναι ένα σόου που έχει όλες τις προδιαγραφές για να περάσει κάποιος καλά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την αγάπη που έχω δεχτεί από τον κόσμο. Η βαθμολογία, ναι, είναι κάπως σκληρή αλλά κάνω πολύ μεγάλη προσπάθεια. Όσο για τις κριτικές, θέλω να πω ότι δεν με νοιάζει τι λέει ο καθένας, δεν με αφορά. Ο κάθε άνθρωπος κάνει τη δουλειά του. Αν δεν ήθελα να κάνω αυτά που κάνω, δεν θα τα έκανα. Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου, δεν παριστάνω κάτι άλλο, δεν το παίζω σταρ. Όποιος με λέει κλόουν, δεν με ενοχλεί. Είναι ωραίο να κάνεις τους άλλους να γελάνε».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: