Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Μελέτη: Τραυματίστηκε στο πόδι λίγο πριν το live

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του δελτίο του Star, στο πόδι τραυματίστηκε η Ελεονώρα Μελέτη και μπήκε κι αυτή στο κλαμπ των τραυματισμένων παικτών του “Dancing with the Stars”.

Η παρουσιάστρια έχει ξεκινήσει φυσικοθεραπείες, αλλά θα χορέψει κανονικά στο live του «Dancing with the Stars».

Η ίδια δηλώνει:
«Είχα ένα ατύχημα, αλλά δεν το έπαθα στο χορό, ούτε περπατώντας. Ήμουν κάτω καθισμένη, σχεδόν ξαπλωμένη. Πήγα να σηκωθώ, γλίστρησα και έκατσα πάνω στο πόδι μου».

Να θυμίσουμε πως τραυματισμούς έχουν υποστεί στο παρελθόν και οι συμπαίκτριες της Ελεονώρας στο “Dancing with the Stars” Ναταλία Δραγούμη και Νατάσα Καλογρίδη.

Η  Ελεονώρα Μελέτη μίλησε ζωντανά στην κάμερα του «Tv Weekend» το μεσημέρι της Κυριακής

«Η κριτική επιτροπή πιστεύω ότι κάνει πάρα πολύ καλά τη δουλειά της κι ας είναι αυστηρή. Έτσι κι αλλιώς, εμένα κριτές σαν τον κύριο Λάτσιο που είναι σκληροί στη βαθμολογίες τους, μου αρέσουν πολύ. Θεωρώ ότι είναι δίκαιοι και οι βαθμοί που μας βάζουν είναι δίκαιοι. Δε νομίζω ότι υπάρχουν φαβορί, γιατί το Dancing είναι ένα σόου όπου όλα μπορεί να ανατραπούν  από το πρώτο κιόλας λεπτό με το να κάνεις ένα λάθος στη χορογραφία, με το οτιδήποτε. Μην ξεχνάμε ότι ο κόσμος είναι εκείνος που αποφασίζει τελικά ποιο θα είναι το αποτέλεσμα, εκείνος έχει τη δύναμη ό, τι κι αν λέει η κριτική επιτροπή. Στόχος δικός μου και του Ηλία είναι να γινόμαστε όλο και καλύτεροι. Δε σας κρύβω ότι έχω το μεγαλύτερο και το περισσότερο άγχος που είχα ποτέ στη ζωή μου σε αυτό το σόου. Τόσο πολύ άγχος δεν είχα ούτε όταν είχα πρεμιέρα στις δικές μου εκπομπές και σε ακόμα πιο σοβαρά πράγματα. Αγχώνομαι γιατί δεν ξέρω αν θα βγει σωστά η χορογραφία μας, αν θα βγάλω τη σωστή έκφραση και το συναίσθημα που πρέπει», είπε η παρουσιάστρια της «Πρωινής Μελέτης».

Οι δημοσιογράφοι του πάνελ της εκπομπής δήλωσαν στην Ελεονώρα ότι “σαν μεσημεριανή εκπομπή που σέβεται το εαυτό της  δε θα μπορούσαμε να μη σε ρωτήσουμε και για τα δημοσιεύματα που διάβασαμε στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού ΟΚ και σε θέλουν να έχει μπει ένας καινούριος έρωτας στη ζωή σου”:

"Ναι, κι εγώ τα διάβασα αυτά τα δημοσιεύματα στο ΟΚ!", είπε γελώντας η Ελεονώρα τονίζοντας ότι το περιοδικό είναι πάντα αξιόπιστο!.  "Αλλά θα σας πω το εξής: Δόξα τω Θεώ είμαι ακόμα ελεύθερη! Ξέρετε ότι βγήκα πολύ πρόσφατα από μια μακροχρόνια και πολύ σοβαρή σχέση, γεμάτη δυνατό έρωτα, αλλά αυτή τη στιγμή το μόνο που θέλω πραγματικά είναι να είμαι μόνη μου". Οι πληροφορίες πάντως του Yupi επιβεβαιώνουν το δημοσίευμα του περιοδικού, καθώς η Ελεονώρα και ο γοητευτικός επιχειρηματίας έχουν βγει τέσσερα ραντεβού μέσα σε δυο εβδομάδα!
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: