Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Στρος Καν προς καμαριέρα: «Δεν ξέρεις ποιος είμαι μωρό μου;»

IMF MD Dominique Strauss-Kahn in SingaporeImage by International Monetary Fund via Flickr
Το FoxNews, μετέδωσε αποκλειστικά τους πιπεράτους διαλόγους του υψηλού VIP πελάτη με την καμαριέρα το μοιραίο βράδυ που στοίχισε στο Γάλλο Σοσιαλιστή την πολιτική του καριέρα και όχι μόνο. Το τηλεοπτικό δίκτυο των ΗΠΑ επικαλούμενο αστυνομικές πηγέςμεταδίδει γαργαλιστικές λεπτομέρειες.

Νομίζοντας ότι πρέπει να τον γνωρίζουν όλοι ο Στρος Καν επαναλάμβανε, «δεν ξέρεις ποιος είμαι μωρό μου;». «Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ, σταμάτα!» φέρεται να έλεγε η καμαριέρα στον Στρος Καν, καθώς εκείνος προσπαθούσε πιεστικά να την παρασύρει στο κρεβάτι του.
Σύμφωνα με το Fox όταν τον είδε να βγαίνει γυμνός από το μπάνιο, έβαλε τα χέρια τα μάτια της για να μην τον βλέπει.

Εκείνος, ωστόσο, έτρεξε προς το μέρος της, άρχισε να την χαϊδεύει και να την πιέζει, σπρώχνοντάς την προς την κρεβατοκάμαρα.

Εκείνη τη στιγμή η αβοήθητη καμαριέρα είπε στο Στρος Καν ότι «Ο διευθυντής μου είναι στο διάδρομο»… αλλά αυτός δεν φοβήθηκε.

Στη συνέχεια, η καμαριέρα είπε στο 62χρονο, ότι η δουλειά της ήταν σημαντική γι’ αυτήν κι ότι ένας καβγάς με πελάτη του ξενοδοχείου, θα είχε πιθανότατα ως αποτέλεσμα να απολυθεί.

Τότε είναι που ο Στρος Καν φέρεται να απάντησε στην 32χρονη «Όχι, μωρό μου. Μην ανησυχείς, δεν θα χάσεις τη δουλειά σου. Σε παρακαλώ, μωρό μου, μην ανησυχείς»

Τελικά, η καμαριέρα κατάφερε να ξεφύγει σπρώχνοντας τον Στρος Καν πάνω σε μια αιχμηρή γωνία μιας ντουλάπας.

Μετά από τη δραματική «καταδίωξη» η 32χρονη έτρεξε στο διάδρομο υπηρεσίας και κρύφτηκε σε μια αποθήκη όπου την βρήκαν αργότερα οι συνάδελφοί της σε κατάσταση σοκ.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: