Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

"Νόμιμη κλοπή στο ΤΕΒΕ"

"Εξηγήστε μου γιατί δεν πρέπει να το θεωρώ κλοπή.
Το 2000 πλήρωνα 115620 δρχ, ήτοι 339,35 ευρώ το δίμηνο.
9 χρόνια μετά πληρώνω 709,62 ευρώ το δίμηνο και αναδρομικά ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ!!!
Δηλαδή, το ΤΕΒΕ μέσα σε 9 χρόνια...
υπερδιπλασίασε τις εισφορές που πρέπει να πληρώνω για να ασφαλίζομαι υποχρεωτικά. Το σύνολο της αύξησης είναι 209%!!!
Και ρωτάω και απαντάω μόνη μου σαν την τρελή, διότι έτσι μας κατάντησαν:
1) υπερδιπλασιάστηκαν εξίσου και οι συντάξεις; ΟΧΙ
2) υπερδιπλασιάστηκαν εξίσου και οι παροχές; ΟΧΙ βέβαια. Ενδεικτικά αναφέρω ότι το επίδομα γυαλιών από 80 ευρώ το μείωσαν πέρσι σε 50! Και η διαδικασία μου στοιχίζει περισσότερο από το επίδομα. Πρέπει να πληρώσω τον οπτικό, να πάω στο ΤΕΒΕ της περιοχής μου να καταθέσω την απόδειξη και να με φωνάξουν ξανά άλλη μέρα για να πληρωθώ! Αναφέρω επίσης ότι η ανήλικη κόρη μου έχει πρόβλημα στο γόνατο από αθλητική κάκωση και ο ορθοπεδικός του ΤΕΒΕ ΔΕΝ της έδωσε αξονική για να δούμε τι είναι, αλλά αλοιφή (!) διότι – είπε – είναι ακριβή εξέταση και το ΤΕΒΕ έγινε αυστηρό.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: