Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Video: Μενεγάκη: «Σίγουρα θα κάνω κάτι άλλο στην τηλεόραση»

Για πρώτη φορά και μάλιστα δημόσια, η Ελένη Μενεγάκη μίλησε ευθέως για το επόμενο επαγγελματικό της βήμα, το οποίο δεν θα έχει καμία σχέση με το πρωινό.

«Μέχρι σήμερα, δεν έκανα κάτι άλλο από άποψη. Ένα πράγμα είναι αρκετό. Δεν είναι σωστό για μένα να κάνω δύο πράγματα ταυτόχρονα. Εξάλλου, θεωρώ ότι πρέπει να αφήνουμε χώρο και σε άλλους. Δεν μπορεί δηλαδή τρεις άνθρωποι να τα κάνουν όλα. Όμως, σίγουρα θα κάνω κάτι άλλο στην τηλεόραση», δήλωσε.

Η Ελένη, που όπως, είπε θεωρεί τον εαυτό της πολύ τυχερό, μίλησε για την ξεχωριστή σχέση που έχει αναπτύξει με τον κόσμο, γιατί όπως λέει, είναι αληθινή. «Πάντα έλεγα ότι θα κάνω πράγματα. Από αυτά που έλεγα ότι θα κάνω, όλα έγιναν. Μη σου πώ και παραπάνω», πρόσθεσε.

Σε μια συνέντευξη-«ποταμό», η παρουσιάστρια μίλησε για τα 19 χρόνια που βρίσκεται στον χώρο της τηλεόρασης, την οποία, όπως είπε, έζησε στις πολύ καλές στιγμές της, γιατί υπήρχαν χρήματα, διάθεση και πρόθεση να στηριχθούν νέα πρόσωπα. Αναφέρθηκε, όμως και στην οικογένειά της, αλλά και στην ζωή της, η οποία έχει χαρακτηριστεί παραμυθένια. «Η ζωή μου έχει υπάρξει όντως παραμυθένια, αλλά με μικρούς δράκους μέσα. Δεν υπάρχει το ονειρεμένο παραμύθι. Εξάλλου, πάντα, ακόμη και στα παραμύθια, υπάρχει κάτι το οποίο δεν είναι πολύ καλό μέσα. Σε γενικές γραμμές, όμως, έζησα το δικό μου παραμύθι και το ζω ακόμα», απάντησε.

Η Ελένη μίλησε ακόμη και για τους λόγους που θεωρεί ότι είναι τόσο ερωτεύσιμη. «Πιστεύω ότι είμαι τόσο ερωτεύσιμη, γιατί είμαι απρόβλεπτη. Σε γενικές γραμμές, μην νομίζετε ότι το μεγαλύτερο κοινό μου είναι άνδρες. Οι μεγαλύτερες θαυμάστριές μου είναι γυναίκες». Μάλιστα, όταν της ανέφεραν ότι μάλλον οι άντρες της ονειρεύονται περισσότερο τις… βραδυνές ώρες, εκείνη απάντησε: «Δεν μου ακούγεται και τόσο άσχημο αυτό».

Η οικοδέσποινα του Καφέ με την Ελένη αφιέρωσε το βραβείο που πήρε ως τηλεοπτική προσωπικότητα της χρονιάς που πέρασε στην μητέρα της: «Γιατί είναι ο μοναδικός άνθρωπος που μου δίδαξε πώς πορευόμαστε πώς αγωνιζόμαστε σε αυτήν την ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: