Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Η απίστευτη επίθεση της Βάνας Μπάρμπα σε Σκορδά-Λιάγκα!


Η Βάνα Μπάρμπα δεν έχει ξεχάσει την επεισοδιακή της τηλεοπτική συνάντηση με το δίδυμο Λιάγκα-Σκορδά στα μέσα της σεζόν.

Η ηθοποιός όχι μόνο δεν μετάνιωσε για την αντίδρασή της, που σηκώθηκε και έφυγε από την εκπομπή «Πρωινό mou», αλλά μετά από τόσο καιρό... τα χώνει σε Σκορδά-Λιάγκα.

« Όχι δεν μετάνιωσα για την αντίδρασή μου, γιατί ήμουν ο εαυτός μου. Εκτέθηκα και φέρθηκα όπως αισθάνθηκα. Όταν ο Λιάγκας είπε πως και στον Χάρισον Φορντ θα έδινε πέντε λεπτά, απάντησα πως δεν είναι ο Λάρι Κινγκ. Αισθάνθηκα ότι με προσβάλουν, ότι δεν με σέβονται. ,


Δεν θεωρώ ότι είμαι σπουδαίο άτομο, αλλά είμαι χρόνια σε αυτή τη δουλειά. Ξεπέτα σε μένα δεν κάνει κανείς. Δεν είναι και δύο άνθρωποι που θα μπορούσα να σεβαστώ έπειτα από αυτό. Αν με καλούσε ο Γιώργος Μαρίνος θα εμφανιζόμουν και για ένα δευτερόλεπτο.

Όταν το δίδυμο αυτό χτίσει τη δική του ιστορία στην τηλεόραση, τότε θα τους σεβαστώ. Ούτε εκείνοι το έκαναν όμως. Πήγα να φύγω πριν με βγάλουν στον αέρα και έστρεψαν την κάμερα επάνω μου νομίζοντας ότι θα υποκριθώ και θα κάνω τη γλυκιά.

Δεν μου αρέσει η εκπομπή τους και δεν θεωρώ ότι κάνουν σωστά τη δουλειά τους, γιατί νομίζουν ότι βρίσκονται στο σπίτι τους και κάνουν χαβαλέ. Είναι συμπαθητικά παιδιά, αλλά πρέπει να μάθουν να σέβονται τη διαδρομή του καθενός» είπε χαρακτηριστικά. πηγή:OK

Δεν υπάρχουν σχόλια: