Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Ποια είναι η μικρή «αμαρτία» της Ελένης;

Η Ελένη Μενεγάκη δεν έχει  εμμονές με την εμφάνισή της, τελικά επέτρεψε στον εαυτό τις μικρές αμαρτίες και πήρε μερικά κιλά, όπως η ίδια ομολόγησε στην εκπομπή της.

Για την ακρίβεια, αρνήθηκε να μπει στην κουζίνα του σεφ, λέγοντας on camera «Δεν πλησιάζω, όχι. Να τα ξεχάσετε αυτά! Έχω παχύνει ξαφνικά, από εκεί που είχα γίνει πετσί και κόκαλο».


Το μικρό της λογύδριο γύρω από τα κιλά συνεχίστηκε, για να εξηγήσει ακριβώς στους τηλεθεατές της ποιες απαιτήσεις έχει από τον εαυτό της:

«Δεν θέλω να είμαι ούτε πετσί ούτε κόκαλο, θέλω να είμαι μια κανονική γυναίκα. Να μπορώ να “πλακωθώ” στο φαγητό το καλοκαίρι που δεν θα σας βλέπω και δεν θα με βλέπετε, να έχω το περιθώριο να πιω το ουζάκι μου, τις ποικιλίες μου, να περάσω ωραία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: