Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Μελέτη: «Κάποιοι μου έκαναν τη ζωή αβίωτη στον ΑΝΤ1»

Για τη συμμετοχή της στο «Dancing With The Stars», την τρίτη σεζόν της «Πρωινής Μελέτης», αλλά και τα χρόνια που παρουσιάζε τον «Πρωινό Καφέ», μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη που ήταν καλεσμένη του Θέμη Γεωργαντά στο «OK@Night», το βράδυ της Δευτέρας.

Η απόφαση για να πάρει μέρος στο σόου του χορού, ήρθε μετά από πολλή σκέψη: «Μου είχε γίνει η πρόταση και πέρσι. Η αλήθεια είναι ότι πέρσι ήμουν λιγάκι διστακτική, γιατί ήθελα να το δω πρώτα στην Ελλάδα. Γιατί υπάρχουν πολύ ωραία κόνσεπτ που έχουν έρθει στην Ελλάδα, αλλά δεν έχουν πιάσει. Ο κόσμος, δηλαδή, ήθελε κάτι άλλο. Βέβαια ήμουν σίγουρη ότι θα είναι καλή παραγωγή, γιατί ήξερα τους ανθρώπους που δούλευαν πίσω από τις κάμερες. Τελικά το είδα, μου άρεσε πάρα πολύ, το παρακολουθούσα φανατικά. Μου ξαναέγινε μια προσέγγιση γύρω στα Χριστούγεννα, αλλά δεν ήμουν σε φάση να αφιερώσω τόσο χρόνο σε αυτό. Ένα βράδυ που είχα βγει έξω με τους φίλους κι είχα πιει τις τσικουδιές μου- κι ενώ είχα απορρίψει την πρόταση για ακόμα μια φορά, γιατί ήταν η περίοδος που έλεγα να ανακοινώσω τον χωρισμό μου- είπα ας αρχίσουn οι χοροί και τα πανηγύρια!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: