Δυο νέες διαφημίσεις απορρίφθηκαν στην βρετανική αγορά εξαιτίας της υπερβολικής -ηλεκτρονικής- επεξεργασίας που είχαν υποστεί.
Ειδικότερα πρόκειται για δύο διαφημίσεις καλλυντικών, μία της Lancome με τη Julia Roberts και μία της Maybeline με την Christy Turlington...
Ο υπεύθυνος της ASA, της Βρετανικής Αρχής για τα Διαφημιστικά Δεδομένα δήλωσε σχετικά: «Θα έπρεπε να υπάρχει έστω και λίγη ειλικρίνεια στις διαφημιστικές καμπάνιες και αυτή είναι ακριβώς η δουλειά μας».
newsbomb
Ο υπεύθυνος της ASA, της Βρετανικής Αρχής για τα Διαφημιστικά Δεδομένα δήλωσε σχετικά: «Θα έπρεπε να υπάρχει έστω και λίγη ειλικρίνεια στις διαφημιστικές καμπάνιες και αυτή είναι ακριβώς η δουλειά μας».
newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου