Image by ilakast via Flickr
Σύμφωνα με το cretalive.gr, το πρόβλημα στο ραντάρ του ΚΑΗΚ είναι γνωστό εδώ κι αρκετό καιρό και παρά τις δεσμεύσεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας λύση δεν έχει ακόμη δοθεί σε ένα πρόβλημα που χρονολογείται από τις αρχές Μαΐου. Στελέχη της ΥΠΑ σε τοπικό επίπεδο κρούουν γι ακόμα μία φορά τον κώδωνα του κινδύνου και προειδοποιούν ότι θα πρέπει να βρεθεί λύση πριν είναι αργά.
Όπως είναι γνωστό, το ραντάρ του “Νίκος Καζαντζάκης” αποτελείται από δύο συστήματα. Το πρωτεύον σύστημα και
το δευτερεύον. Το πρώτο δεν απαιτεί τη συνεργασία του αεροσκάφους καθώς στηρίζεται στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και υπάρχει σε όλα τα σύγχρονα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Μόνο που το σύστημα αυτό είναι εκτός λειτουργίας εξαιτίας μία λάμπας “thyratron αξίας λίγων χιλιάδων ευρώ, τα οποία η ΥΠΑ καθυστερεί σύμφωνα με τοπικά στελέχη της Υπηρεσίας να τα εγκρίνει ώστε να αντικατασταθεί , κάτι που θα έπρεπε να είχε κάνει από την πρώτη στιγμή κι όχι να περιμένει για να το πράξει την καλοκαιρινή περίοδο με τις εκατοντάδες αφίξεις και αναχωρήσεις σε καθημερινή βάση αεροσκαφών από το Ηράκλειο.
Το πρόβλημα που ξεκίνησε πριν από τέσσερις μήνες εξαιτίας μίας καμένης λάμπας, δεν έχει ακόμη επιλυθεί...
Νέα προβλήματα με το ραντάρ στο αεροδρόμιο Ηρακλείου! Με νέα διεθνή αγγελία το πρώτο πανελλαδικώς σε αφίξεις τσάρτερ αεροδρόμιο της χώρας, ενημερώνει και πάλι ότι το πρωτεύον ραντάρ του, θα εξακολουθεί να είναι εκτός λειτουργίας μέχρι και τα τέλη Αυγούστου! Κι αυτό γιατί το πρόβλημα που ξεκίνησε πριν από τέσσερις μήνες εξαιτίας μίας καμένης λάμπας, δεν έχει ακόμη επιλυθεί.Σύμφωνα με το cretalive.gr, το πρόβλημα στο ραντάρ του ΚΑΗΚ είναι γνωστό εδώ κι αρκετό καιρό και παρά τις δεσμεύσεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας λύση δεν έχει ακόμη δοθεί σε ένα πρόβλημα που χρονολογείται από τις αρχές Μαΐου. Στελέχη της ΥΠΑ σε τοπικό επίπεδο κρούουν γι ακόμα μία φορά τον κώδωνα του κινδύνου και προειδοποιούν ότι θα πρέπει να βρεθεί λύση πριν είναι αργά.
Όπως είναι γνωστό, το ραντάρ του “Νίκος Καζαντζάκης” αποτελείται από δύο συστήματα. Το πρωτεύον σύστημα και
το δευτερεύον. Το πρώτο δεν απαιτεί τη συνεργασία του αεροσκάφους καθώς στηρίζεται στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και υπάρχει σε όλα τα σύγχρονα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.
Μόνο που το σύστημα αυτό είναι εκτός λειτουργίας εξαιτίας μία λάμπας “thyratron αξίας λίγων χιλιάδων ευρώ, τα οποία η ΥΠΑ καθυστερεί σύμφωνα με τοπικά στελέχη της Υπηρεσίας να τα εγκρίνει ώστε να αντικατασταθεί , κάτι που θα έπρεπε να είχε κάνει από την πρώτη στιγμή κι όχι να περιμένει για να το πράξει την καλοκαιρινή περίοδο με τις εκατοντάδες αφίξεις και αναχωρήσεις σε καθημερινή βάση αεροσκαφών από το Ηράκλειο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου