Σε 24ωρη απεργία προχωρούν οι οδηγοί ταξί μετά την έγκριση του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση του επαγγέλματος.
Στην σημερινή συνεδρίαση αποφάσισαν ότι δεν θα κυκλοφορήσει κανένα ταξί από το πρωί της Πέμπτης (05:00) μέχρι το πρωί της Παρασκευής, ενώ οι ιδιοκτήτες των κίτρινων οχημάτων θα συναντηθούν αύριο για να ενημερωθούν για τις επόμενες κινήσεις τους, αφού όπως λένε, οι αποφάσεις είναι ειλημμένες.
Οι ιδιοκτήτες ταξί προειδοποιούν ότι η συνέχεια των κινητοποιήσεων θα δοθεί στην ΔΕΘ και έοχυν κηρύξει και 24ωρη απεργία για το Σάββατο.
Όλες οι λεπτομέρειες από το ν/σ για τα ταξί
Σημαντικές αλλαγές έρχονται από το ν/σ των ταξί που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο την Τετάρτη και οδηγεί στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί.
Μεταξύ των προβλεπομένων είναι:
-Η επαναφορά της άδειας ταξί στο Δημόσιο μετά την συνταξιοδότηση του κατόχου.
-Η έκδοση αδειών ταξί 9 θέσεων αλλά και μοτοσικλετών δημόσιας χρήσης με την καταβολή ειδικού παράβολου.
-Η χορήγηση νέων αδειών μόνο σε εταιρείες ΕΠΕ ή Α.Ε. ακόμη κι αν αυτές είναι μονοπρόσωπες. Ουσιαστικά οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να συστήσουν εταιρεία (από 15.000 έως 40.000 ευρώ θα καταβάλλει κάποιος για την άδεια).
-Ανανέωση της άδειας κάθε τρία χρόνια
-Η μείωση των κομίστρων των ταξί κατά 10% έως 20%.
- Η υποχρεωτική εκπαίδευση των οδηγών (θα μαθαίνουν και αγγλικά!).
Πάντως, το πρόγραμμα προβλέπει και «δώρα» και για τους σημερινούς οδηγούς, όπως επιδότηση από το ΕΣΠΑ (100.000 ευρώ)
Στην σημερινή συνεδρίαση αποφάσισαν ότι δεν θα κυκλοφορήσει κανένα ταξί από το πρωί της Πέμπτης (05:00) μέχρι το πρωί της Παρασκευής, ενώ οι ιδιοκτήτες των κίτρινων οχημάτων θα συναντηθούν αύριο για να ενημερωθούν για τις επόμενες κινήσεις τους, αφού όπως λένε, οι αποφάσεις είναι ειλημμένες.
Οι ιδιοκτήτες ταξί προειδοποιούν ότι η συνέχεια των κινητοποιήσεων θα δοθεί στην ΔΕΘ και έοχυν κηρύξει και 24ωρη απεργία για το Σάββατο.
Όλες οι λεπτομέρειες από το ν/σ για τα ταξί
Σημαντικές αλλαγές έρχονται από το ν/σ των ταξί που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο την Τετάρτη και οδηγεί στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί.
Μεταξύ των προβλεπομένων είναι:
-Η επαναφορά της άδειας ταξί στο Δημόσιο μετά την συνταξιοδότηση του κατόχου.
-Η έκδοση αδειών ταξί 9 θέσεων αλλά και μοτοσικλετών δημόσιας χρήσης με την καταβολή ειδικού παράβολου.
-Η χορήγηση νέων αδειών μόνο σε εταιρείες ΕΠΕ ή Α.Ε. ακόμη κι αν αυτές είναι μονοπρόσωπες. Ουσιαστικά οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να συστήσουν εταιρεία (από 15.000 έως 40.000 ευρώ θα καταβάλλει κάποιος για την άδεια).
-Ανανέωση της άδειας κάθε τρία χρόνια
-Η μείωση των κομίστρων των ταξί κατά 10% έως 20%.
- Η υποχρεωτική εκπαίδευση των οδηγών (θα μαθαίνουν και αγγλικά!).
Πάντως, το πρόγραμμα προβλέπει και «δώρα» και για τους σημερινούς οδηγούς, όπως επιδότηση από το ΕΣΠΑ (100.000 ευρώ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου