Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Μαρία Μπακοδήμου: Ρίχνει λάδι στη φωτιά στη κόντρα της με την Καμπούρη


Η Μαρία Μπακοδήμου σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την κόντρα της με την Δέσποινα Καμπούρη. Όλα είχαν ξεκινήσει όταν η δεύτερη είχε ανεβάσει στην προσωπική της σελίδα στο twitter ένα άρθρο της. Η Μαρία Μπακοδήμου μετά από λίγα λεπτά έγραψε από τη δική της σελίδα: «Έχει καταλάβει κανείς γιατί κάποιοι κάνουν retweet τα tweets άλλων που τους λένε πόσο θεοί, ταλαντούχοι και γεμάτοι είναι; δεν ντρέπονται;" και "αχ σας παρακαλώ, μου λείπουν άλλα 15 αποθεωτικά tweets. Και μετά θα ρίξω κάτι βλάχικα κομπλεξικά retweets σαν χαλάζι"». Μαθαίνοντας το η Δέσποινα Καμπούρη δεν μπορούσε να το αφήσει ασχολίαστο γράφοντας: «Υπάρχει πιο τραγική συμπεριφορά από το να κράζεις κάποιον που ξέρεις προσωπικά μέσω Twitter; Αυτό είναι βλαχιά" κ "κόμπλεξ"».
Η Μαρία Μπακοδήμου το σχολίασε λέγοντας ότι όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Έτσι από το πουθενά ξεκίνησε μια κόντρα ανάμεσα στις δυο παρουσιάστριες. Σε πρόσφατη συνέντευξή της η Μαρία Μπακοδήμου ρωτήθηκε για το περιστατικό. Τι απάντησε; «Αχ, δεν έγινε τίποτε. Έγραψα μια άποψή μου στο twitter, η Καμπούρη ταυτίστηκε και έγινε ένα μπέρδεμα. Εγώ συνεχίζω να γράφω τις απόψεις μου, κι ας λέει ο καθένας ότι θέλει». Όσο για αν την συμπαθεί είπε στο ΕΓΩ: «Δεν την ξέρω. Την έχω δει μια δυο φορές, κοινωνικά, δεν μπορώ να έχω άποψη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: