Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Διαρρήκτες στο σπίτι του Τσιάρτα: "Ποιος Έλληνας μπορεί να νιώθει τώρα πια ασφάλεια;"

Vassilios TsiartasImage via WikipediaΚοσμήματα μικρής αξίας πήραν οι δράστες από το σπίτι του πρώην διεθνούς μέσου, στο Μαρούσι.

Η ληστεία έγινε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, όταν η οικογένεια Τσιάρτα έλειπε από το σπίτι της, στην οδό Νεαπόλεως 26 στο Μαρούσι.

Άγνωστο ακόμη πως, οι κλέφτες μπήκαν μέσα και άρπαξαν κοσμήματα των παιδιών και της συζύγου του πρώην άσου της ΑΕΚ.

Ο πρωταθλητής Ευρώπης με την Εθνική το 2004, πήγε τη Δευτέρα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής και δήλωσε την κλοπή.

Ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και οι δικοί του άνθρωποι έπαθαν σοκ, όταν διαπίστωσαν πως είχαν μπει στην μονοκατοικία τους στο Μαρούσι.  


“Τρόμαξα! Είμαι αναστατωμένος”, λέει ο Βασίλης Τσιάρτας και προσθέτει: “Ευτυχώς δεν ήμουν ούτε εγώ, ούτε η οικογένειά μου στο σπίτι. Αλλά έχω αγανακτήσει. Και σε ποιον να απευθυνθώ; Πείτε μου ποιος Έλληνας μπορεί να νιώθει τώρα πια ασφάλεια σε αυτήν τη χώρα; Θέλω να νιώθω ασφάλεια...
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: