Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Η Ίνκα Τσαγκάρη, η κόρη της Έλενας Ναθαναήλ...μίλησε για την μητέρα της και τον Τ. Μητρόπουλο

Η Ίνκα Τσαγκάρη, η κόρη της Έλενας Ναθαναήλ μίλησε για την σχέση που είχε με την μητέρα της πριν πεθάνει, για τον πρώην σύντροφο της μητέρας της τον Τάσο Μητρόπουλο! Η Ίνκα αποκάλυψε στο περιοδικό “ΕΓΩ!” ότι έχει συμβιβαστεί με την απουσία της μητέρας, όχι όμως με τον θάνατο. Η ίδια μας περιγράφει την σχέση που είχε με την Έλενα: “Άκρως παθιασμένη. Την λάτρευα και με λάτρευε. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως με κοίταξε για τελευταία φορά, την στιγμή που την έπαιρναν οι γιατροί για να την πάνε στην εντατική του νοσοκομείου όπου νοσηλευόταν. Την πέτυχα την ώρα που έμπαινε στο ασανσέρ και μόλις με είδε με κοίταξε τόσο έντονα λες και ήθελε να με χορτάσει. Μετά όταν πήγα κοντά της πέθανε στην αγκαλιά μου. Την μητέρα μου την θαύμαζα. Ήταν το είδωλό μου. Πιο πολύ θαύμαζα τον χαρακτήρα της. Όταν μου έλεγαν ότι της μοιάζω ήθελα να μου λένε για τον χαρακτήρα της.”
Για τον Τάσο Μητρόπουλο, το πρώην σύντροφο της μητέρας της, που είναι παντρεμένος τώρα με την Νένα Χρονοπούλου, είπε: “Στην αρχή όταν έμαθα για την σχέση τους, δεν σου κρύβω ότι ζήλεψα. Από την άλλη όμως χάρηκα πολύ, γιατί θέλω ο Τάσος να είναι ευτυχισμένος. Ο Τάσος ήταν και θα είναι ο δεύτερος πατέρας μου.”
Στη συνέχεια μίλησε για την σχέση με τον πατέρα της: “Πρέπει να σου πω ότι έχουμε έρθει πάρα πολύ κοντά. Ο Θεός μπορεί να μου πήρε την μητέρα μου, αλλά μου έφερε πιο κοντά τον πατέρα μου. Έχουμε πολύ καλή σχέση. Μου συμπαραστάθηκε πολύ.”
Τέλος η όμορφη Ίνκα αποκάλυψε τα όνειρά της: “Θέλω πολύ να κάνω οικογένεια, και πιο πολύ να κάνω κορίτσι. Και φυσικά θα το ονομάσω Έλενα.”

golema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: