Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Φθιώτιδα: ''Σήκωσαν τις μπάρες, έσπαγαν και έβριζαν τις μάνες μας''!

Εργαζόμενοι στα διόδια Πελασγίας, περιγράφουν τα όσα έζησαν χθες το βράδυ, όταν μέλη του κινήματος ''Δεν Πληρώνω'' σταμάτησαν στα διόδια...

''Έβριζαν χυδαία τη μητέρα μου και με απειλούσαν. Ούτε στο γήπεδο δεν έχω ακούσει τέτοιες βρισιές! Έσπασαν κάμερες. Φοβόμαστε για τη σωματική μας ακεραιότητα είπε μεταξύ άλλων στο lamiareport.gr, εργαζόμενος στα διόδια Πελασγίας.

Δυο λεωφορεία χθες το απόγευμα στις 16.45 με μέλη του κινήματος ''Δεν πληρώνω'' επιστρέφοντας από Θεσσαλονίκη, σταμάτησαν στα διόδια της Πελασγίας για να ανοίξουν τις μπάρες. Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλθηκαν οι διαμαρτυρόμενοι δεν σταμάτησαν μόνο στο σήκωμα της μπάρας, αλλά προχώρησαν σε ύβρεις και απειλές εναντίον των εργαζομένων, καθώς επίσης και σε βανδαλισμούς.

Υπάλληλος των διοδίων κατήγγειλε ότι... ''Μας έβριζαν χυδαία και μας έλεγαν εμείς είμαστε τώρα τα αφεντικά εδώ! Όταν δυο εργαζόμενοι που φορούσαν γιλέκα της εταιρείας σταμάτησαν με το αυτοκίνητο καθαριότητας για να μαζέψουν σκουπίδια, κινήθηκαν απειλητικά εναντίον τους...

Εγώ είπα στους συναδέλφους να φύγουν και να αφήσουν τα σκουπίδια για αργότερα, για να μην κινδυνέψουν. Μου πέταξαν πέτρες, με έφτυσαν και με έσπρωχναν με τα κοντάρια από τα λάβαρα που κρατούσαν. Έβρισαν όσο πιο χυδαία μπορείτε να φανταστείτε τη μητέρα μου και μου είπαν, ξέρουμε που μένεις, θα σε βρούμε και θα σου βάλουμε φωτιά"...

Τέτοιες βρισιές και απειλές δεν έχω ακούσει ούτε στα ελληνικά γήπεδα. Δυο οδηγοί που σταμάτησαν για να πληρώσουν δέχτηκαν την επίθεσή τους. Άρχισαν να ταρακουνούν το αυτοκίνητο και να το χτυπούν . Οι επιβάτες που ήταν μέσα τρόμαξαν γιατί φοβήθηκαν μην τους λιντσάρουν. Προκάλεσαν φθορές στις εγκαταστάσεις και έσπασαν και κάμερες...
Τα μέλη του κινήματος αποχώρησαν από τα διόδια Πελασγίας μετά από μια ώρα περίπου, ενώ η αστυνομία πήγε προς το τέλος των επεισοδίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: