Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Τσαπανίδου: «Με ανησυχεί ότι τόσοι συνάδελφοι χάνουν τη δουλειά τους»

Για την κρίση στα media, την εικόνα της, αλλά και το τηλεοπτικό της μέλλον, μίλησε η Πόπη Τσαπανίδου σε συνέντευξη της στην «Real Life».

Η παρουσιάστρια του «ΣΚΑΪ τώρα», θεωρεί ότι πλέον «η εποχή προσπέρασε τα φτερά και τις πούλιες και ζουμάρει στην ουσία της πραγματικής ζωής».

Η κρίση στα media, δεν θα μπορούσε να μην την αφήσει ανεπηρέαστη. Στην ερώτηση για το αν έχει δεχτεί μείωση μισθού, απαντά χαρακτηριστικά: «αστειεύεστε; δείτε γύρω σας! Όλοι έχουν υποστεί μείωση…μειώσεις! Κι εγώ το ίδιο. Πώς θα μπορούσα να μείνω στο απυρόβλητο;»

Μάλιστα εκφράζει την ανησυχία της για το γεγονός ότι «τόσοι συνάδελφοι χάνουν τη δουλειά τους. Με φοβίζει ότι κι άλλοι μπορεί να βρεθούν στο δρόμο. Με αγανακτεί που δεν υπάρχει προοπτική».

Τις κριτικές όχι μόνο τις δέχεται, αλλά τις επιζητεί κιόλας: «δεν μου αρέσουν τα χαϊδολογήματα αυτιών», συμπληρώνει.

Στο τηλεοπτικό της μέλλον δεν αποκλείει τίποτα. Μπορεί κάποια στιγμή να τη δούμε να παρουσιάζει δελτίο ειδήσεων, αλλά μπορεί όπως λέει και να μην είναι καν στην τηλεόραση.

Αν και θεωρείται μια από τις ευπαρουσίαστες και καλοντυμένες παρουσιάστριες της τηλεόρασης, εκείνη καταρρίπτει τον «μύθο» της:

«Για την εικόνα μου παίζει σημαντικό ρόλο μια ομάδα ειδικών που ασχολείται μαζί μου! Τι νομίζετε; ότι ρίχνω κάτι πρόχειρο επάνω μου και βγαίνω; Εγώ φτάνω στο κανάλι με τα μαλλιά κοτσίδι, με τον μαύρο κύκλο στο μάτι, με φόρμες και αθλητικά».

Για την Πόπη Τσαπανίδου ωστόσο, «ο χρόνος είναι εξαίρετος φίλος. Αισθάνομαι και είμαι στην καλύτερη περίοδο της ζωής μου. Ωριμάζω. Ξέρω πια τι θέλω, πώς να το αποκτήσω και πώς να το απολαύσω».

Καταλήγει μάλιστα ότι πλέον «είμαι καλά. Μετά από μια πολύ δύσκολη ζωή, τα τελευταία 4-5 χρόνια, ευχαριστώ τον θεό για όσα ζω. Το μόνο που θέλω είναι η υγεία για τους δικούς μου».

Τέλος, δηλώνει fan του Twitter, αφού όπως λέει έρχεται πιο κοντά με τον κόσμος και μπορεί να τον αφουγκραστεί «και μάλιστα σε real time. Μαγικό!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: